درخواست ریاست‌جمهوری سوریه از مردم

درخواست ریاست‌جمهوری سوریه از مردم
پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 - 18:59

ریاست جمهوری سوریه در بیانیه‌ای همه مردم این کشور را به پشتیبانی از ارتش برای ریشه‌کن کردن تروریسم فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در این بیانیه با اشاره به عفو عمومی رئیس جمهور برای افراد مسلحی که خود را تسلیم کنند، آمده است: فرصتی دیگر به افراد مسلح برای زمین گذاشتن سلاح های خود و مشارکت در بازسازی سوریه داده شده است.

در بخشی از این بیانیه تاکید شده که "آشتی ملی" بهترین روش برای پایان دادن به خشونت ها و فعالیت های خرابکارانه است و همگان باید به آغوش جامعه بازگردند. رئیس جمهوری سوریه دکتر بشار اسد از همه می خواهد که به آغوش وطن بازگردند و سلاح خود را بر زمین بگذارند و در این صورت، سوریه را آنگونه که همیشه بوده، خواهند یافت. سوریه همچون مادری است که همه را در آغوش می گیرد و بر آنها مهربانی می کند و حامی امنیت و امانت و آینده نسلهاست. همه ما می توانیم به امنیتی بازگردیم که همیشه به آن در جهان افتخار می‌کردیم.

در بیانیه آمده ریاست جمهوری سوریه است: فرصتی مهیا شده تا همه کسانی که پیش از این سلاح به دست گرفته بودند، بار دیگر دلبستگی خود را به میهن نشان دهند و به صدای ملی گوش فرا دهند که آنان را فرا می‌خواند تا خشونت را کنار بگذارند و به روند بازسازی سوریه بپیوندند. کسانی که سلاح را کنار بگذارند، خواهند دید که تسامح حکمفرماست و چشمها به آینده و ساختن آن دوخته شده است؛ آینده ای که با تاریخ، تمدن و هویتمان که به آن افتخار می‌کنیم، هماهنگ باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها