روش دانلود کردن ویدئوها در فیس بوک از صفحه شخصی

روش دانلود کردن ویدئوها در فیس بوک از صفحه شخصی
شنبه 9 مرداد 1395 - 22:13

العالم - پایگاه اجتماعی فیس بوک Facebook از مدتی پیش ویژگی جدید ی ارائه کرده است که براساس آن، کاربران می توانند برخی از برنامه ها و ویدئوهای روی این پایگاه را درتلفن همراه خود دانلود کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از پایگاه " وتو"، بسیاری از کاربران از این مساله غافل هستند که روشی ساده به غیراز روش های معمول برنامه ها و اپلیکیشن ها برای دانلود وجود دارد که روش اجرای آن به شرح زیر است:

1 - ویدئویی را که تمایل به دانلود کردن آن دارید، انتخاب کنید، سپس آنرا در اکانت شخصی خود در فیس بوک ذخیره کرده، این کار به شما این امکان را می دهد که پس از این هر وقت که به آن ویدئو نیاز پیدار کردید، آنرا دراختیار داشته باشید، بدون اینکه نیز به جستجوی دوباره آن داشته باشید.

2 - پس از اینکه ویدئو را در اکانت شخصی خود در فیس بوک ذخیره کردید، از طریق مرورگر گوگل کروم وارد اینجا می شوید.

3 - پس از آن وارد صفحه خود شوید، سپس به قسمت ویدئوها بروید، تا ویدئوهایی را که قبلاً ذخیره کرده اید، پیدا کنید.

4 - درآن جا همه ویدئوهایی را که قبلاً ذخیره کرده بودید، خواهید یافت و در اینجا می توانید هر ویدئویی را که بخواهید در تلفن همراه خود دانلود کنید.

5 - برای اینکار کافی است که ابتدا دکمه play را بزنید، سپس روی آن کلیک ممتد  کنید، دراین هنگام، کلمه " ذخیره ویدئو" ظاهر می شود، پس از آن می توانید روی آن کلیک کنید و بدین شکل ویدئو در تلفن همراه شما دانلود می شود.

215-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها