دستگیری 9 عامل حمله به هتل اردوغان

دستگیری 9 عامل حمله به هتل اردوغان
دوشنبه 11 مرداد 1395 - 10:30

استاندار موغله ترکیه اعلام کرد که 9 نفر از عوامل حمله به هتل محل اقامت رئیس‌‌جمهور این کشور در شب کودتای نافرجام، در عملیاتی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری آناتولی، عامر چیچک، استاندار موغله در جنوب غرب ترکیه گفت: 9 نفر از عوامل حمله به هتل محل اقامت رجب طیب اردوغان، رئیس‌‌جمهور ترکیه، در شب کودتای نافرجام جمعه 25 تیرماه 1395 ( 15 جولای 2016) در عملیاتی در منطقه شیرین کوی شهرستان «اوعلا»ی این استان دستگیر شدند.

وی افزود: عملیات دستگیری سربازان فراری، با شرکت تیم ژاندارمری استانی، تیم های عملیات ویژه پلیس، کماندوهای ژاندارمری استانی و یک هلیکوپتر نیروی دریایی محقق شد.

بنابر این گزارش، افراد دستگیر شده که در حمله به هتل محل اقامت اردوغان دست داشتند، به شهر توریستی مارماریس در استان ساحلی موغلا در جنوب غرب ترکیه مرکز ژاندارمری شهرستان چیتی بیلی این استان منتقل خواهند شد.

پیش از این نیز هفت نفر از عوامل حمله به هتل محل اقامت اردوغان سعی کرده بودند تا با متوقف کردن وسایل نقلیه در حال تردد در جاده مارماریس - موغلا از محل بگریزند که با اطلاع رسانی مردم و حضور به موقع نیروهای امنیتی به دام افتادند.

211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها