لباس ورزشکاران استرالیا در برزیل دزدیده شد!

لباس ورزشکاران استرالیا در برزیل دزدیده شد!
دوشنبه 11 مرداد 1395 - 22:44

العالم ـ سرپرست تیم ورزشکاران استرالیا، روز یکشنبه، از سرقت برخی لباسها و یک دستگاه رایانه متعلق به اعضای تیم دوچرخه سواران در شهر "ریو دی ژانیرو" مقر بازیهای المپیک خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کیتی چیلر تاکید کرد که هنگام تخلیه ساختمان به سبب وقوع آتش سوزی در طبقه پایین در روز جمعه گذشته، سه فرد ناشناس در حال فرار با لباسهای ورزشکاران مشاهده شدند و این در حالی است که یک دستگاه رایانه نیز از طبق پنجم به سرقت رفت.

به نوشته سایت "المدی"، وی در یک نشست مطبوعاتی گفت: کسی را متهم نمی کنم اما کارگران بسیاری در همین اطراف رفت و آمد می کنند و فاقد هویت هستند. متاسفانه در چنین منطقه بزرگی با ساختمانها و اتاقهای بسیار زیاد، نمی توان از وقوع سرقت جلوگیری کرد.

سرپرست کاروان ورزشکاران استرالیا اظهار داشت که تیم ورزشکاران احساس ناامنی نمی کند؛ اما درباره ضرورت قفل کردن درها و تشدید تدابیر ضروری برای حفظ سلامتی، به همگان اطلاع داده شد.

چیلر، اما درباره اینکه دستگاه رایانه یِ به سرقت رفته، حاوی اطلاعاتی مهم است یا خیر، سخنی نگفت.

وی همچنین از تعداد لباسهای مسروقه نیز خبر نداد؛ اما اظهار داشت که این لباسها ویژه پیشگیری از ویروس زیکا بوده اند.

گفته می شود که این آتش سوزی با یک سیگار آغاز شد و استرالیایی ها متوجه شدند که سیستم هشدار آتش سوزی عمل نمی کند؛ در حالی که کارگران نیز در مکانی مجاور در حال انجام تعمیرات بودند.

ماریو اندرادا سخنگوی المپیاد ریو2016 بر تشدید تدابیر امنیتی تاکید کرد.

 210
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها