سناتورآمریکایی: عاملان 11 سپتامبر علیه دولت سوریه می جنگند

سناتورآمریکایی: عاملان 11 سپتامبر علیه دولت سوریه می جنگند
سه شنبه 12 مرداد 1395 - 11:21

العالم - یک سناتور آمریکایی گفت که عاملان حملات یازدهم سپتامبر سال 2001، اکنون با حمایت واشنگتن علیه دولت قانونی و منتخب سوریه می جنگند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم سناتور" ریچارد بلک" روز دوشنبه درایالت نیوجرسی درجمع اتباع سوری مقیم آمریکا تاکید کرد: افکار عمومی و بسیاری از اعضای کنگره و قانونگذاران آمریکا واقعیت های سوریه را به آرامی درک می کنند و فهمیده اند که آنچه در این کشور می گذرد ، جنگِ بین دولت قانونی و تروریست های داعش و القاعده است .
وی افزود: دو طرف جنگ 6 سالۀ سوریه بین دولت قانونی و منتخب و برخوردار از پشتوانه مردمی و تروریست های وابسته به القاعده است. این تروریست ها که 3 هزار آمریکائی را در حملات 11 سپتامبر کشتند، از حمایت آمریکا برخوردارند و دولت واشنگتن برای توجیه حمایت های خود آنها را "مخالفان میانه رو" می نامد. ملت آمریکا و اکثر اعضای کنگره از این واقعیت ها آگاه نیستند ولی بسیاری از آنها به آرامی با این واقعیت ها آشنا می شوند. 
وی گفت: حمایت تسلیحاتی و مالی از تروریست ها همچنان ادامه دارد و محموله های تسلیحاتی از قطر به لیبی و از آنجا به ترکیه و سرانجام به سوریه منتقل می شود. سوریه سرانجام در مبارزه با تروریست ها پیروز خواهد شد زیرا ارتشی دارد که یکی از بهترین ارتش ها است و همچنان در میادین جنگی پیروزی به دست می آورد که بازپس گیری شهر تدمر یکی از مهمترین این پیروزی هاست در حالی که آمریکا و متحدانش داعش را به حال خود رها کرده بودند تا به سوی تدمر پیشروی کند و به این گروه حمله نمی کردند.
این سناتور آمریکائی اعلام کرد: دولت باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا نمی داند در قبال بحران سوریه چه کند و دچار سردرگمی شده است زیرا سازمان اطلاعات مرکزی (سیا) به حمایت تسلیحاتی و مالی از برخی گروه های تروریستی می پردازد و وزات دفاع نیز از گروه های تروریستی دیگر پشتیبانی می کند و با این اقدامات تمدن و تاریخ سوریه را نابود می کنند.
بلک گفت : پیروزی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تغییرات زیادی را در قضیه سوریه ایجاد خواهد کرد و بیرون رفتن نامزدهای افراطی همچون جان مک کین از گردونه انتخابات باعث تضعیف حامیان گروه های تروریستی خواهد شد.

214-9 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها