جدیدترین خبرها از نبرد ارتش سوریه در اطراف حلب

سه شنبه 12 مرداد 1395 - 20:58

در ادامۀ عملیات ارتش سوریه در اطراف حلب، یکی از سرکردگان گروه‌های تروریستی از پا درآمد و 2 دستگاه خودرو به همراه 2 تانک گروهک تروریستی جیش الفتح منهدم شد.

ربیع کله وندی خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه از حلب گزارش داد: گروه های تروریستی با گلوله های خمپاره و تک تیراندازهای خود به مناطق الحمدانیه ، صلاح الدین ، الراموسه ، الاسد و پروژه 3 هزار واحد مسکونی در شهر حلب حمله کردند، که در این حملات  شماری از شهروندان شهید و یا زخمی شدند که وضعیت جسمی برخی از زخمی ها وخیم است و در میان شهدا یک دانشجوی دختر دیده می شود که در حمله خمپاره ای به خوابگاه دانشکده علوم شهید شد . 
ارتش سوریه نیز به عملیات در برخی از مناطق غربی شهر حلب خصوصاً مدرسه الحکمه و سوق الجبس که تروریست ها به آن نفوذ کرده اند، برای انهدام مخفیگاه های آنان ادامه می دهد. 
خبر دیگر اینکه "ابوبکر الشامی" معاون فرمانده نظامی بخش جنوبی حلب در گروه تروریستی احرار الشام به همراه 8 همدستش در حمله ارتش به حومه جنوبی حلب کشته شد.
ارتش همچنین یک دستگاه تانک گروه تروریستی جیش الفتح را در حومه منطقه 1070 واحد مسکونی با موشک هدایت شونده منهدم کرد و جنگنده های ارتش نیز به مواضع این گروه تروریستی در منطقه صلاح الدین حمله و 2 خودرو و یک تانک را منهدم کردند.

214

پربیننده ترین خبرها