ادعاهای العربیه، پوشش ناکامی تروریستها در حلب

ادعاهای العربیه، پوشش ناکامی تروریستها در حلب
چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 20:54

ستاد تبلیغات جنگ سوریه، شایعات برخی مراکز وابسته به گروه‌های مسلح و شبکه سعودی العربیه درباره اسارت 23 رزمنده در درگیری‌های حلب را نادرست دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جعل این اخبار برای سرپوش گذاشتن بر تلفات زیاد گروه های تروریستی است که از ابتدای جنگ تاکنون به اهداف اعلام شده خود دست نیافته اند.

ناکامی های گروههای مسلح تروریستی در میدانهای جنگ در شکستن محاصره ارتش سوریه وهم پیمانان آنان بر حلب، موجب شده این گروه ها و مرکز هماهنگی گروه های مسلح، با ورود به جنگ تبلیغاتی و روانی، از قهرمانی ها و پیروزی های تخیلی و غیرقابل تحقق خود سخن بگویند.

شبکه العربیه که از بوق های تبلیغاتی عربستان سعودی است و به تحریف واقعیتها و دروغ پردازی شهرت دارد، در این راستا مدعی شده که "مخالفین دولت سوریه، توانستند طی پیشروی در منطقه الحمدانیه در شهر حلب، 23نفر از نیروهای حزب الله لبنان  را به اسارت بگیرد."

العربیه به نقل از شبکه موسوم به شبکه السوریه مدعی شد: گروه دیگری از نیروهای سوریه داخل منطقه الراموسه اسیر شدند، این در حالی است که برخی نیز در مقابله با گروه موسوم به "مبارزان انقلابی" در حمله به این شهر کشته شدند.

مرکز هماهنگی های گروه مسلح در آمارجدیدی از کشته  شدن 64 مسلح و زخمی شدن ده ها مسلح طی 24 ساعت گذشته در درگیری های بی وقفه با ارتش سوریه در ریف حلب جنوبی و محورهای غربی این شهر خبر داد. این درحالی است که مرحله سوم حمله نظامی با مشارکت همه گروههای تروریستی با عنوان "شکستن محاصره حلب" ناکام مانده است.

217

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها