شکست های مستمر تروریست ها در حلب+فیلم

پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 - 16:48

نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش، همچنان تلاش های عناصر مسلح برای نفوذ با هدف شکستن محاصره اعمال شده علیه آنان در مناطق شرقی حلب را ناکام می گذارند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از سوریه، نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش برخی از ایست ها را از عناصر مسلح بازپس گرفته و عده ای از آنان را اسیر کردند و برخی دیگر از یگان های ارتش سوریه، حمله عناصر مسلح به منطقه الراموسه را ناکام گذاشتند.

براساس این گزارش، درگیری نیروهای ارتش سوریه با عناصر مسلح به عقب نشینی گروه های مسلح از اطراف روستای الحویز در حومه جنوبی حلب منجر شد و بر اثر این درگیری ها عده ای از عناصر مسلح کشته و یا مجروح شدند.

دراین حال، ارتش سوریه همچنان به نبرد خود با گروه های مسلح برای بازپس گرفتن برخی از ساختمان ها در اطراف منطقه 1070 ادامه می دهد.

شکست محاصره حلب علیرغم حملات گسترده

یک نظامی سوری در مصاحبه با خبرنگار شبکه العالم گفت: گروه های تروریستی اکنون تلاش می کنند تا با اقدام تروریستی ازطریق انفجار تونل در خط مقدم، وارد منطقه الراموسه شوند؛ اما در بازکردن راهی برای نفوذ به جبهه مقدم شکست خورده اند.

وی افزود نیروهای سوری توانستند که این حمله را دفع کنند و دراین پاتک نیروهای ارتش سوریه، شمار زیادی از عناصر مسلح کشته شدند.

این نظامی سوری، وضعیت این منطقه را امن توصیف کرد و گفت جاده باز شده است.

اما درجبهه الراموسه، نیروهای ارتش سوریه همچنین حمله شدید گروه های مسلح را که تلاش کردند راه امدادی برای خود به سمت مناطق شرقی شهر حلب باز کنند، ناکام گذاشتند و دراین ضد حمله نیز شماری از عناصر مسلح کشته و یا مجروح شدند.

شهروندان سوری به خبرنگار العالم گفتند " جاده حلب - نبُّل که از الراموسه می گذرد، امن و باز است.

ناکامی تروریست ها در حمله به جبهه الراموسه 

ناکامی حمله تروریست ها در منطقه الراموسه ، امید گروه های مسلح به محاصره شهر حلب و بستن جاده الراموسه را برباد داد و بدین ترتیب، این راه به روی کاروان های تجاری و رفت و آمد مسافران برای ورود به شهر حلب و خروج از آن بازشد.

ربیع کلاوندی خبرنگار العالم در سوریه گزارش کرد که گروه های مسلح در صفحه های خود در فیس بوک از پیروزی توهمی سخن گفتند اما پیروزی در میدان از آنِ نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش بود که امنیت را به طور کامل در جاده الراموسه برقرار کردند.

215-9

پربیننده ترین خبرها