دوربین العالم درمنطقه آزاد شده " بنی زید" در حلب

پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 - 19:19

بعد از فرار تروریست های جبهه النصره، جیش الفتح و گروه های وابسته به " جنبش نورالدین الزنکی" از منطقه آزاد شده " بنی زید " در شمال حلب، شبکه العالم با تیم فیلمبرداری خود دراین منطقه، حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حدود یک هفته پیش و پس ازاینکه تروریست ها سلاح ها و ذخایر خود را در منطقه " بنی زید " در شمال حلب رها کرده و به سمت منطقه حریتان در مجاورت آن و سپس به حومه ادلب فرار کردند، نیروهای ارتش سوریه وارد منطقه بنی زید شدند.
منطقه " بنی زيد" اواسط ماه اکتبر 2012 و با ورود عناصر مسلح گروهی به رهبری " خالد الحیانی" که درگذشته معروف به " تیپ شهدای بدر" بود، به اشغال گروه های مسلح تروریستی درآمد.خالد الحیانی پارسال به ضرب گلوله تک تیرانداز ارتش سوریه دردرگیری های این منطقه از پای درآمد.
گروه های تروریستی دیگر نیز در منطقه بنی زیاد ظاهر شدند که از جمله آن ها می توان به  لشگر 16 ارتش آزاد ( تیپ شهدای بدرسابق)، ارتش مجاهدین، جنبش نورالدین الزنکی و گروه هایی از جبهه الشامیه اشاره کرد که ارتش سوریه در راستای نبرد خود برای پایان دادن به حضور عناصرمسلح در حلب، همه این گروه ها را سرکوب و منطقه را به طور کامل از وجود آنان پاکسازی کرد. 

 

 

 

 

 

215-9

پربیننده ترین خبرها