عکس: داعش در مسابقات قرآن کنیز جایزه می‌دهد!

عکس: داعش در مسابقات قرآن کنیز جایزه می‌دهد!
جمعه 15 مرداد 1395 - 12:57

گروه تروریستی داعش که از زنان به عنوان ابزاری برای فریب و جذب جوانان استفاده می کند، مسابقات قرآنی برگزار کرده است که جایزۀ برندگان آن کنیز است!

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، یکی از سیاست های داعش برای تأمین عناصر مورد نیاز خود، سرمایه گذاری روی کودکان و تربیت آن ها به عنوان تروریست های بالقوه برای سالیان آینده است. 
این گروه تروریستی برای این منظور، اقدام به برگزاری دوره های آموزش مبانی افراطی گری و آموزش نظامی اجباری برای کودکان می کند و هر از گاهی برای کودکانی که به سن 15 سالگی رسیده اند، مسابقه هایی را ترتیب می دهد. نکته قابل توجه در اینجا، جوایزی است که به نفر اول و دوم داده می شود. این گروه تروریستی برای فریب و جذب هر چه بیشتر جوانان به نفر اول و دوم این مسابقه ها "کنیز" جایزه می دهد.
پایگاه «البوابة نیوز» به اطلاعیه ای از این گروه تروریستی دست یافته است که نشان می دهد این گروه با برگزاری مسابقه قرآن به مناسبت ماه رمضان، به برندگان «یک کنیز» و مبالغ قابل توجهی پول جایزه داده است.
بر اساس این اطلاعیه نفرات اول تا سوم "یک کنیز" جایزه می گیرند و نفرات چهارم تا دهم نیز جوایزی مالی معادل 400 تا 700 هزار تومان دریافت می کنند.

اطلاعیۀ مسابقه ای که جوایزی زنان و دختران هستند

 

208 

پربیننده ترین خبرها