کودکان داعشی؛ بمب ساعتی با وعده حوری

کودکان داعشی؛ بمب ساعتی با وعده حوری
يکشنبه 17 مرداد 1395 - 12:35

العالم - یک نویسنده عرب در گزارشی به تلاش گروه تروریستی داعش برای تولید نسل دوم عناصر داعشی با شستشوی مغزی کودکان و دادن وعده های احمقانه به آنها پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت الاخباریه در گزارشی به قلم "علی مخلوف" به بررسی سوء استفاده گروه تروریستی داعش و سایر گروههای مسلح از کودکان برای جنگیدن در صفوف خود و شستشوی مغزی آنها با وعده های ملاقات با حوریان و نظایر آن پرداخت.
وی با محکوم کردن سوء استفاده از نوجوانان توسط گروههای تروریست برای ارتکاب جرم و جنایت، به چشم انداز پیوستن کودکان و نوجوانان به تروریست ها اشاره کرد وگفت: سرشت پاکت را کنار بگذار و آماده ورود به دنیای جنایت و فحشا شو. حق خود برای ورود به مدرسه و داشتن جعبه مدادرنگی و حتی خریدن یک اسباب بازی را فرموش کن.از امروز به بعد دیگر با دوستانت در محله شادمان مسابقه نخواهی داد زیرا بزرگترین شر (داعش) تصمیم گرفته است تا کودکی شما را مصادره کند!
مخلوف در اشاره به شستشوی مغزی کودکان تاکید کرد: آموزش کشتار و سربریدن جای آموزش حروف الفبا را گرفته است. گوش کودکان و نوجوانان به جای موسیقی و ترانه به صدای گلوله و انفجار عادت خواهد کرد. بزرگترین رویای آنها به جای دریافت هدیه کودکی، به رسیدن به حوری تغییر خواهد کرد. نوادگان صاحبان پرچم های قرمز در جاهلیت تلاش خواهند کرد تا کودکان را به ماشین کشتار حیوانی تبدیل کنند و ذهن آنها را از تفکرات احمقانه درباره ویژگی حوریان آسمانی پرخواهند کرد تا در اندیشه رسیدن به آنها در بهشت با اجرای عملیاتی انتحاری باشند.
سلفی های داعشی تلاش خواهند کرد تا با ماهیت انسان مقابله کنند و یک کودک را تبدیل به مرد بالغی کنند که ساطور در دست بگیرد و کمربند انفجاری به خود ببندند. به طور ساده، فرایند مهندسی ژنتیک، کودکان امروز را به  هیولاهای آینده تبدیل خواهد کرد!
در همین راستا، سایت شبکه تلویزیونی سعودی العربیه گزارشی را منتشر کرد. شبکه العربیه در این گزارش اطلاعاتی را ارایه کرد و گفت که این اطلاعات از یک منبع امنیتی گروه معارضان سوری درباره تاسیس به اصطلاح "پرورشگاه فرزندان خلافت" است. ماموریت این پرورشگاه سرپرستی کردن از فرزندان مهاجران (عناصر داعش) است که پدران آنها در نبردها و حملات هوایی ائتلاف کشته می شوند. ماموریت این پرورشگاه همچنین سرپرستی از کودکانِ زنانی است که شوهران (داعشی) آنها کشته شده اند و این زنان با یک مهاجر (داعشی) دیگر ازدواج کرده اند و فرزندانشان بدون پدر و مادر مانده اند.
سایت العربیه به نقل از این منبع نوشت: 20 درصد کودکانی که به این پرورشگاه سپرده شده اند، از اصل و نسب آنها اطلاعی در دست نیست. 90 درص این کودکان را فرزندان مهاجران (داعشی های خارجی در سوریه و عراق) تشکیل می دهد که 50 درصد آنها اروپایی، 40 درصد عرب و شمار زیادی از فرزندان دختر و پسر جنگجویان داعش هستند که پدر آنها مشخص نیست. پدر واقعی این کودکان در سایه تجاوز به "دختران به بردگی گرفته شده توسط داعش" مشخص نیست لذا این کودکان با عنوان به اصطلاح "فرزندان خلافت" ثبت نام می شوند و پرورشگاه فرزندان خلافت، کودکان زیر 12 سال را که هویت آنها نامعلوم است، می پذیرد تا داعش برنامه ویژه خود شامل دوره های عقیدتی و نظامی را روی دختران و پسران به عنوان نسل دوم تفکر و ایدئولوژی داعش و بسیاری از گروههای مسلح با اسامی متفاوت نظیر هم است و آنها وقتی با هم درگیر می شوند، این درگیری فقط بر سر نفوذ است و نه بیشتر.
براین اساس کارشناسان مسائل منطقه معتقدند ، پرورشگاه فرزندان خلافت شبیه به آزمایشگاه تولید سلاحی کشنده با تبدیل کردن کودکان به افراطگرایانی خواهد بود که رویای رسیدن به حوری را در سرمی پرورانند.
اینها خطری برای همه جامعه هستندو وقتی بزرگ شوند، محیط زندگی خود را تهدید خواهند کرد. پرورشگاه فرزندان خلافت روی کودکانِ با اصل و نسب نامعلوم یعنی فرزندان جهاد نکاح تمرکز خواهد کرد؛ به عبارت دیگر، پرورشگاه فرزندان خلافت چیزی جز پرورشگاه فرزندان گناه و خطاکاری نخواهد بود.

6-9

پربیننده ترین خبرها