داعش، 7 عراقی را با "سیمِ سَر بُر" اعدام کرد

داعش، 7 عراقی را با
دوشنبه 18 مرداد 1395 - 18:15

عناصر تروریست داعش، هفت عراقی و "سه برادرانِ داعش کُش" را اعدام کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع آگاه در شهر موصل خبر داد که عناصر تروریست داعش، هفت تن از مردم موصل را به اتهام ارتباط تلفنی و همکاری با پلیس عراق، در منطقه "الحی الصناعی" اعدام کردند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، به وبگاه شبکه السومریه گفت: این هفت نفر، به دستور دادگاه شرعی داعش، به اعدام با سیمِ قطع کنندۀ سر محکوم شدند و پس از خفه شدن با آن سیم، سرشان از بدنشان قطع شد.

به گفتۀ این منبع، این عملیات فجیعِ اعدام در برابر چشمان حیرت زدۀ شهروندان موصل صورت گرفت تا در میان مردم ترس و وحشت ایجاد شود.

از سوی دیگر، "جبار المعموری" از فرماندهان بسیج عراق اعلام کرد که عناصر تروریست داعش، امروز سه برادر را در یکی از روستاهای منطقه الحویجه در جنوب غربی کرکوک اعدام کردند.

این سه برادر، به کشتار عناصر داعش، معروف بودند.

به گفتۀ المعموری، داعش، کنترل اوضاع را در الحویجه از دست داده است به همین سبب، به محض شک کردن به هر یک از شهروندان آنان را بازداشت می کنند و در هفتۀ های گذشته، میانگین اعدام شهروندان در الحویجه به شدت بالا گرفته است.

تروریست های داعش، از سال 2014، الحویجه را اشغال کردند و آن را به مهم ترین پایگاه خود در استان کرکوک تبدیل کردند.

گروه تروریستی داعش که به عقاید تکفیری وهابیت باور دارد، با حمایت عربستان سعودی و جهت دهی دستگاه های اطلاعاتی، آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی پدید آمده است تا ضمن ایجاد هرج و مرج در کشورهای مسلمان و زمینه سازی فروپاشی آن ها، چهرۀ اسلام را نزد افکار عمومی جهان تخریب کند.

205-9

پربیننده ترین خبرها