دختر اوباما برای رستوران‌دار لبنانی کار می کند!+تصاویر

دختر اوباما برای رستوران‌دار لبنانی کار می کند!+تصاویر
دوشنبه 18 مرداد 1395 - 19:30

العالم - رسانه های آمریکایی تصاویری از دختر کوچک "باراک اوباما" رییس جمهوری آمریکا، در حال کار کردن برای یک رستوران‌دار لبنانی منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رسانه های آمریکایی تصاویری از "ساشا اوباما" دختر رئیس جمهوری آمریکا، منتشر کرده اند که نشان می دهد او در یک رستوران غذای دریایی تحت مالکیت یک لبنانی، در جزیره "مارتاز وینه‌یارد" در ماساچوست به کار مشغول شده است.

تصاویر منتشر شده از دختر کوچک اوباما، او را با یونیفورم رستوران و در حال کار کردن پشت صندوق نشان می‌دهد.

یکی از کارکنان این رستوران در گفت وگو با روزنامه "بوستون هرالد" با بیان این که ساشا در قسمت ارائه غذاهای آماده به مشتریان رستواران کار می کند، گفت: در ابتدا ما تعجب کردیم که چرا شش نفر به این دختر کمک می‌کنند، اما بعد فهمیدیم که او کیست.

برخی رسانه های آمریکایی، استقبال از مشتریان در نزدیک میزهای غذاخوری، همکاری در بخش تدارکات رستواران و کار در صندوق را از وظایف ساشا برشمرده اند.

براساس این گزارش، ساشا دختر 15 ساله باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا تصمیم گرفته است تابستان امسال را برای کسب تجربه عملی در زمینه فعالیت های تجاری، کار کند.

کاخ سفید درباره این گزارش اظهار نظری نکرده، اما میشل اوباما، همسر باراک اوباما گفته است که در تلاش است تا دو دختر خود را تا حد ممکن همانند خانواده های معمولی تربیت کند.

 

 

213-201-9

پربیننده ترین خبرها