آخرین خبرها از خط مقدم نبرد حلب +ویدیو

پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 - 19:10

حلب (العالم) ـ خبرنگار العالم در حلب گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه حین پیشروی در منطقه راموسه ، یک دستگاه مینی بوس حامل عناصر مسلح را هدف قرار دادند.

"حسین مرتضی" مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه، روز پنجشنبه از حلب گزارش داد: بامداد امروز عناصر مسلح تلاش کردند از چندین محور به ویژه از منطقه 1070 دستگاه مبادرت به پیشروی کنند اما ارتش مانع پیشروی آنها شد و در حال حاضر نیز درگیری در منطقه راموسه از دانشکده های نظامی تا منطقه 1070 دستگاه، محله مدرسه حکمت، راشدین 4 و راشدین 5 در جریان است.
مرتضی تأکید کرد: درگیری ها در حال حاضر همچنان ادامه دارد و به گفته یک منبع نظامی، ارتش توانسته است با پیشروی در منطقه 1070 دستگاه چند بلوک را به کنترل خود درآورد و به شدت آتش باری خود بر مواضع آنها بیفزاید.
حسین مرتضی در ادامه تصریح کرد: یک دستگاه مینی بوس حامل عناصر مسلح در محور راموسه به وسیله موشک هدف قرار گرفت که در نتیجه، کلیه عناصر مسلح داخل آن کشته شدند.

فریاد کمک خواهی تروریست های محاصره شده
خبرنگار العالم افزود: تروریست های محاصره شده از طریق دستگاههای بی سیم درخواست کمک و اعتراف کردند راهی که از منطقه راموسه باز کرده بودند به طور کامل مسدود شده است.
حسین مرتضی خاطرنشان کرد: عملیات بمباران مواضع گروههای مسلح در چند محور به ویژه در محورمحله های حمدانیه ادامه دارد. افراد مسلح قبلا تهدید کرده بودند وارد این مناطق خواهند شد. از این رو، با حملات خمپاره ای به این محله ها، شماری از شهروندان غیر نظامی را به شهادت رسانده بودند.

کشته شدن شماری از سران گروه های تروریستی
خبرنگار العالم گزارش داد: بر اثر ادامه حملات ارتش به مواضع عناصر مسلح، شماری از سرانشان کشته شدند و در نتیجه با فریادهای درخواست کمک، خواستار تشدید درگیری در جبهه های مختلف برای کاسته شدن از فشار بر خودشان شدند به ویژه اینکه احساس می کنند کمک رسانی به آنها متوقف شده است.

انهدام خودروهای زرهی و بمب گذاری شده تروریستها
حسین مرتضی همچنین خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش سوریه یک دستگاه خودروی زرهی گروههای مسلح را هدف قرار دادند و دو خودروی بمب گذاری شده افراد مسلح را که درصدد ارسال آن به برخی از مناطق تحت کنترل ارتش در محور جبس و 1070 بودند منهدم کردند.

216 ـ 211
 

پربیننده ترین خبرها