افزایش شمار توریست‌های صهیونیست در عربستان

افزایش شمار توریست‌های صهیونیست در عربستان
پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 - 20:33

بنابر اعلام مرکز آمار رژیم صهیونیستی، در شش ماه اول سال جاری میلادی 234هزار و 600 نفر از" اسراییل" به عربستان سعودی و سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس سفر کرده اند که در مقایسه با سال گذشته 9.3 درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز آمار سرزمین های اشغالی از افزایش چشمگیر شمار گردشگران رژیم صهیونیستی به خارج از این سرزمین ها خبر داده و اعلام کرده است که از ژانویه  تا ژوئیه سال میلادی جاری، شمار افراد خارج شده از فلسطین اشغالی در مقایسه با همین مدت در سال گذشته میلادی، 14.9 درصد افزایش داشته است.
بنابر پیش بینی این مرکز، انتظار می رود تا پایان سال جاری میلادی بیش از 6 میلیون و 500 هزار توریست از سرزمین های اشغالی به سایر مناطق جهان مسافرت کنند و این بدین معنی است که 87 درصد از جمعیت 8.5 میلیون نفری این منطقه به خارج سفر خواهند کرد.
به گفته این منبع در شش ماهه اول سال جاری میلادی 234 هزار و 600 نفر از اراضی اشغالی از طریق گذرگاههای مرزی این رژیم با کشورهای همسایه به عربستان سعودی و سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس سفر کرده اند که این امر نشان دهنده افزایش 9.3 درصد مسافران از سرزمین های اشغالی به این کشورها در این مدت در مقایسه با سال گذشته است. همچنین 99.200 نفر از اراضی اشغالی به منطقه سینای مصر سفر کرده اند که نشان دهنده افزایش 44.9 درصدی سفر صهیونیست ها به این منطقه می باشد.
روزنامه صهیونیستی معاریو نیز با انتشار گزارشی طولانی درباره روابط این رژیم با کشورهای عربی به نقل از یک مقام صهیونیست نوشت: تعاملات بازرگانی اسرائیل با کشورهای حاشیه خلیج فارس بیشتر در قبرس یا ترکیه انجام می گیرد و اسرائیلی هایی که به طور مستقیم با این کشورها تعامل دارند اسرائیلی بودنشان را اعلام نمی کنند.

روابط رژیم صهیونیستی با عربستان سعودی و برخی دیگر از کشورهای حاشیه خلیج فارس علنی شده است به طوری که شماری از مقامات عربستانی اخیرا به تل آویو سفر کرده اند.
216 ـ 211

پربیننده ترین خبرها