آثار حمله شیمیایی تروریست ها به حلب +ویدیو

جمعه 22 مرداد 1395 - 10:38

حلب (العالم) – در گلوله باران و موشک باران شماری از محله های حلب توسط گروه های تکفیری، 14 شهروند شهید و 37 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، منابع پزشکی گفتند: پس از هدف قرار گرفتن محله ای در شهر با گازکلر توسط تکفیری ها دستکم چهار نفر شهید و بسیاری از افراد با مشکل تنفسی مواجه شدند.
خبرنگار العالم از حلب گزارش داد، در لحظه گلوله باران شیمیایی حلب کودکی با اسباب بازی خود مشغول بازی بود و در آرزوی بزرگ شدن بسر می برد، اما گلوله باران تقریبا همه روزه تکفیری ها که بر سر اهالی حلب فرو می ریزد، همه آرزوهای او را بر باد داد.
پس از گلوله باران محله الحمدانیه و برخی از محله های موجود در اختیار ارتش سوریه و همپیمانانش، مادری سرشار از درد و فاجعه در حالت نیمه بیهوشی سر خود را به دیوار تکیه داده است و همسرش مجروحش به خدا شکایت می برد.
غرب بیش از یک میلیون و دویست هزار نفری که زندگی می کنند، در مقابل 250 هزار نفر موجود بنا به ادعای اپوزسیون در محله های موجود تحت سلطه تکفیری ها  به یاد نمی آورد.
کینه توزی گروه های تکفیری فقط به گلوله باران و موشک باران مردم خلاصه نمی شود بلکه آنها همه موازین انسانی را از محاسبات خود حذف کرده اند.
منابع پزشکی همچنین تاکید کردند بخش هایی از لباس های افراد مجروح و مقداری از ترکش های گلوله های منفجره شده را به عنوان مدرک نگه داشته اند تا با آزمایش و تحلیل موارد یاد شده به آنها استناد بجویند.
رسانه های گروهی کشتارهای گروه های تکفیری را ثبت و خاطرنشان کرده اند : گلوله باران و موشک باران محله های شهر توسط تکفیری ها در ده روز گذشته منجر به شهادت 162 نفر شد که در میان آنها 48 کودک و 31 زن به چشم می خورد. شمار مجروحان نیز از 672 نفر فراتر رفته است که زنان و کودکان شماری از آنان را تشکیل می دهند.
همه اینها توسط گروه های تکفیری با حمایت مستقیم آمریکا انجام گرفته است که واشنگتن از آنها به عنوان میانه رو نام می برد. یکی از این گروه ها ، گروه الزنکی است که کودک فلسطینی در حلب را در برابر چشمان سازمان های بین المللی مدعی دفاع از حقوق کودکان جهان سربرید.
209
 

پربیننده ترین خبرها