پاپ به دیدار قربانیان جنسی رفت

پاپ به دیدار قربانیان جنسی رفت
شنبه 23 مرداد 1395 - 13:21

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان به دیدار گروهی از زنان قربانی بردگی جنسی رفت که اکنون در خانه‌ای که توسط یک بنیاد خیریه کلیسای کاتولیک در شهر رم اداره می‌شود، نگهداری می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت القدس العربی، واتیکان در بیانیه ای غیرمنتظره اعلام کرد: پاپ فرانسیس روز جمعه واتیکان را برای بازدید از یک مرکز خیریه کاتولویک ترک کرد. این مرکز به زنانی پناه داده است که از بردگی جنسی اجباری نجات یافته اند.

این بیانیه خاطرنشان کرد: پاپ فرانسیس با 20 زن (قربانی) در مرکز خیریه جیوفانی در شهر رم دیدار کرد که شش نفر از آنها اهل رومانی، چهار نفر اهل آلبانی، هفت نفر اهل نیجریه، یک نفر اهل تونس، یک نفر اهل ایتالیا و یک نفر دیگر اهل اوکراین هستند.

در این بیانیه تاکید شده است که دیدار پاپ از این مرکز دعوت دوباره از سرشت انسانی برای مبارزه با تجارت انسان است که پاپ در مناسبت های مختلف از آن به "جنایت ضد بشری" یاد کرده است.

این زنان که نزدیک به 30 سال سن دارند، در مدتی که مجبور به تن‌فروشی اجباری بودند، دچار "آزار‌های جسمی شدیدی" شده بودند و هم اکنون تحت مراقبت واتیکان زندگی می‌کنند.

به این زنان وعده داده شده بود که پس از ورود به ایتالیا، به آنان کار داده خواهد شد اما مجبورشان کردند که تن فروشی کنند.

6 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها