حضور تاثیرگذار هواپیماهای بدون سرنشین در حلب + ویدئو

شنبه 23 مرداد 1395 - 22:30

حلب (العالم) – نیروهای سوریه با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین مجهز به موشک، مواضع تروریست ها را در حلب هدف قرار داده و همچنین مواضع آنها و تحرکاتشان را رصد می کنند.

"حسین مرتضی" خبرنگار العالم در سوریه، در گزارشی از صحنه های درگیری ارتش سوریه و گروه های تروریستی در حلب خاطرنشان کرد: هواپیماهای بدون سرنشین سوری امروز (شنبه) یکی از مواضع تروریست ها در مجتمع دانشکده های این شهر را هدف قرار دادند.
وی افزود: هم اکنون بمباران اطراف منطقه مسکونی 1070 جهت کامل کردن عملیات پیشروی ارتش سوریه در این محور ادامه دارد.
گزارشگر العالم با بیان این که در محور دانشکده نظامی حلب بمباران مواضع تروریست ها همچنان ادامه دارد و چند موضع آنها به همراه جنگ افزارها و تسلیحاتشان به آتش کشیده شد، افزود: هواپیماهای شناسایی از صبح تاکنون بارها در عملیات نظامی مشارکت داشته و مواضع تروریست های فتح الشام را هدف قرار می دهند.
این دومین بار است که از هواپیماهای شناسایی مجهز به موشک های هدایت شونده علیه مواضه تروریست ها در حلب استفاده می شود و دقت این هواپیما ها تقریبا صد در صد است و قبلا از این هواپیما ها در منطقه الخلصه استفاده شده است.
درهمین حال عصر  امروز مجددا مواضع تروریست ها در منطقه الراموسه بمباران شد و با شدت گرفتن تحرکات تروریست ها در منطقه، بمباران مواضع آنها نیز افزایش یافته است.
وی ادامه داد: تروریست ها در محور الراشدین 4 و 5 درصدد گشودن جبهه نبردی در منطقه دانشسرای نظامی هستند و در مقابل نیز نیروهای ارتش سوریه و مقاومت اسلامی محل تجمع تروریست ها را هدف قرار دادند.

209-201-9 

پربیننده ترین خبرها