العبادی: نفوذ داعش در رسانه ها و سیاست عراق

العبادی: نفوذ داعش در رسانه ها و سیاست عراق
يکشنبه 24 مرداد 1395 - 10:55

نخست وزیر عراق با اشاره به وجود عناصر طرفدار گروه تروریستی داعش در بدنه رسانه ها و عرصه سیاسی این کشور تاکید کرد که دولت متبوعش عزم خود را برای تعقیب و ریشه کن کردن آنها جزم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، دفتر حیدر العبادی نخست وزیر عراق در بیانیه ای اعلام کرد: حیدر العبادی در مراسم چهلم قربانیان انفجار تروریستی منطقه کراده در شعار بغداد گفت که عرصه بر گروه تروریستی داعش تنگ شده است و تعداد بسیاری از آنها به هلاکت رسیده اند و چیزی به پایان کارشان نمانده است.

وی خاطرنشان کرد: ما لحظه ای از تعقیب و ریشه کنی آنها از عراق فروگذار نخواهیم کرد.

العبادی از شکل گیری طرح ها، برنامه ها و کمپین های مختلف برای همبستگی با مظلومان، شهدا و مبارزه کنندگان با تروریسم قدردانی کرد و گفت: تروریسم درصدد درهم شکستن روحیه ما بود و می خواست با ارتکاب جنایات فجیع علیه شهروندان و مردم عادی حضور خود را ثبات کند اما نیروهای مبارز جلوی تروریست ها ایستادند.

وی افزود: پس از حادثه انفجار در منطقه کراده، ما بیش از هزار تروریست را در عملیات دلاورانه در دو منطقه فلوجه و القیاره و سایر مناطق به هلاکت رساندیم.

العبادی گفت: انتظار دارید با گروه تروریستی داعش که فرزندان ما را به خاک و خون کشیده چه کار کنیم؛ جز مجازات آنها؟ ما با کسانی که هموطنانمان را می کشند، مدارا نمی کنیم.

وی تأکید کرد: عناصر داعش هرگز نمی توانند چیزی از شأن و عزت ملت ما کم کنند و ما با وحدت و یکپارگی خود، با چالش های موجود مقابله می کنیم.

العبادی گفت: داعش عوامل و سرسپردگانی در بدنه رسانه ها، عرصه سیاسی و صاحبان پول و سرمایه در عراق دارد.

نخست وزیر عراق همچنین از اقدام برخی افراد که نسبت به تشکیل کمپین "دروغ سیاسی، شرافتمندانه نیست" حساسیت نشان داده اند، ابراز شگفتی کرد و گفت: این افراد، به خودشان شک دارند.

208-6

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها