نادانسته هایی ازمنافقین که تاکنون منتشر نشده ...

اسراری که تاکنون از درون گروهک منافقین افشا نشده بود

اسراری که تاکنون از درون گروهک منافقین افشا نشده بود
سه شنبه 26 مرداد 1395 - 10:26

در حالی که عناصر اصلی گروهک منافقین در حال فرار از عراق هستند، به تازگی اطلاعات منحصر به فردی دربارۀ شماری از فرماندهان فراری این گروهک منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "ندای حقیقت"، بیش از 200 تن از مادران و پدران اعضای ساده و فریب خورده گروهک تروریستی منافقین اخیرا به عراق سفر کرده و خواهان دیدار با فرزندان شده‌اند. در حالی که بسیاری از آنان  بیش از دو دهه است که موفق به دیدار و تماس با فرزندان خود نشده اند، این بار نیز اشک ریزان و با دلهای شکسته، بدون اینکه بتواننند با فرزندان خود دیداری داشته باشند، از عراق بازگشتند. اما در سوی دیگر، سران خیانتکار و مجرمی که نام آنها در لیست تحت تعقیب سازمان قضایی عراق قرار دارد و رسما تحت پیگیرد قانونی هستند، با کمک برخی مقامات آلوده عراقی، سازمان ملل و دیگر عوامل دست اندکار که مانع ملاقات و حضور خانواده ها شدند، با کمک‌های پنهانی نیروهای آمریکایی و دریافت  رشوه‌های کلان چندین میلیون دلاری فرار کردند.
اسامی برخی از مهمترین سران فراری به شرح زیر است:
 

سمیرا شمس

1.سمیرا شمس با عنوان پوشالی رئیس ستاد پشتیبانی و سابقه شرکت در عملیات مروارید (کشتار مردم کرد عراق) و دو دهه سرکوب اعضای اسیر در کمپ اشرف و کروپر، از عاملان سرکوب نیروها و جلوگیری ازخروج اعضای ناراضی سازمان با کنترل های فیزیکی و امنیتی است.
 

حمیده شاهرخی

2.حمیده شاهرخی با نام جعلی زهرا علیپور از اعضای قدیمی تشکیلات و یکی از عاملان  سرکوب در کمپ است که تحت تعیقب قضایی عراق قراتر دارد. وی  در گذشته  فرمانده مراکز نظامی و پشتیبانی  بوده و در عملیات هایی چون مرصاد و مروارید نقش مهمی داشت. وی در عملیات مروارید  فرماندهی یکی از  محورهای  جلودار حمله به شهرهای کردی نشین را به عهده داشت و   فرمان کشتار صادر می کرد.  در کارنامه  سیاهش   بیش از  دو دهه است که بخش مغزشویی و آموزش  های فرقه ای  و سازماندهی افراد زیر نظر او کنترل می شود .طبق دستور رجوی و با کنترل ستاد وی  آموزش‌های مغزشویی و تکرار سخنرانی های رجوی به صورت مستمر در جلسات اجباری یگان ها برقرار است و روزانه نیمی از وقت  نفرات  را با تکرار آموزش های فرقه ای و سخنرانی های رجوی  در یگان ها پر می می کنند.
 

مژگان محمد زمانی

3.مژگان محمد زمانی معاون مسئول اول و رئیس بخش باصطلاح اجتماعی در گروهک می باشد که از بخش های محلی جاسوسی و خبرچینی  است و از بین مردم عراق  به جذب مزدور و جاسوس می پردازند، تا برعلیه کشور خود و به نفع فرقه اقدام به خبرچینی و  جاسوسی  نمایند. در فاصله سال های 2002 تا 2009 ، بعد از سقوط صدام سیستم اجتماعی عراقی به صورت گسترده ای برای کارهای خرابکاری، ایجاد اغتشاش در روند صلح و تلاش برای براندازی حکومت وقت  کشور عراق فعال شد. در ابتدای کار  بیش از 300 تا 400 شاخک اطلاعاتی  تحت پوشش نیروی جدید  عراقی(!) را جذب و در کمپ اشرف به حالت پانسیون  نگهداری می کردند. آن ها دوره های مختلف آموزش های ایدئولوژیک فرقه و جاسوسی  را زیر نظر اعضای سازمان  فرا گرفتند.  علاوه بر آنان نزدیک به  600  شاخک اطلاعاتی در شهرهای مختلف عرا ق  با تطمیع، پول و حقوق به کار گرفته شدند، پول های  کلانی که از غارت نفت عراق در زمان صدام به دست آمده و در اختیار رجوی بود  تا برای جاسوسی هزینه شود. 

پروین صفایی

4.پروین صفایی چندین سال رئیس بخش های مالی و پولشویی  فرقه بود. او چند سال هم بخش موسوم به  کنترل تشکیلات را اداره می کرد. فرد پوشالی و کم سوادی که کارش را با اعمال دیکتاتوری و ایجاد رعب و وحشت  هر چه بیشتر بر اعضا رده پایین به پیش  می برد. به دستور سیستم کنترل تشکیلات و مغزشویی فرقه  در تمام یگان ها، فرمانده دسته ها  می بایست افرادشان را روزانه رصد کنند و گزارش های روزمره از درونی ترین و شخصی ترین وضعیت افراد تهیه نمایند و برای  سیستم تشکیلات بفرستند  تا مبادا حتی کسی کوچکترین گلایه و شکایتی داشته باشد و نارضایتی ها از دید سیستم امنیتی - کنترلی فرقه دور بماند. علاوه بر کنترل های  میدانی و گزارش گیری، در جلسات  اجباری روزانه هم افراد باید افکار و نظریات شخصی خود را بیان می کردند و برای عمل های انجام نشده ای که حتی از ذهن ها عبور کرده  نیز  تاوان  های سختی پس دهند  و تنبیه شوند.
 

جواد قدیری

5.جواد قدیری با نام جعلی (علی سعادت) از اعضای قدیمی و مهم سازمان و نفوذی در کمیته انقلابِ مستقر در اداره دوم ارتش بود که بعد از چند عملیات ترور، در سال 1360 از کشور گریخت. وی همچنین در سرقت اسناد مربوط به کودتای نوژه نیز دست داشت.
او پس از انقلاب توانست خود را در صف انقلابیون جا زده و یکی از مهره های کلیدی شبکه نفوذ منافقین گردد.
گفته می شود جواد قدیری عامل انتقال دهنده بمب‌های ساخته شده از قسمت فنی سازمان به عوامل اجرایی از قبیل کلاهی و کشمیری بوده است. وی که تحصیلکرده دانشگاه صنعتی بوده است همزمان با این اقدامات به همراه محمد کاظم پیرو رضوی در کمیته اداره دوم ارتش حضور به هم می رساند و همزمان در کنار کشمیری مأموریت‌های حساس دیگری همچون ادارۀ جنگ روانی منافقین را نیز بر عهده می‌گیرد. هم چنین گفته می شود جواد قدیری عامل اصلی بمب گذاری در مسجد ابوذر در مقابل مقام معظم رهبری در ۶ تیر ۱۳۶۰ بود. نام های دیگر او محمد جواد قدیری مدرس و محمد جواد قدیری کفرایی است.
 

فهیمه ماهوزی

6. فهیمه ماهوزی یکی از فرماندهان عملیات مروارید و از مسئولان  ستاد  موسوم به  داخله است،  بخشی  که در داخل ایران به فعالیت های جذب  نیرو، پول، جاسوسی و اقدامات خرابکارانه می پردازد و در این راستا  افراد ناآگاه بسیاری را به استخدام درآورده و یا با فریب به عراق می کشاندند.  اکثر اهداف و فعالیت های این بخش از نظر مخاطبین و قربانیانی که به این سیستم وصل می شوند پنهان هست. گروه های متعددی وابسته به منافقین، به صورت ناشناس، با فریب های حقوق بشری و عناوینی چون کانون وکلا و مجامع حقوق بشری به مکان‌های مختلف در ایران تلفن می زدند و  افرادی را که  به تورشان می خورند را از راه تطمیع با پول، پاسپورت و ویزای کشورهای مختلف به کانال های خبری و جاسوسی خود تبدیل می‌نمودند. برخی را هم  با فریبِ بردن به اروپا اسیر کرده و به جهنم عراق و کمپ‌های موجود کشاندند. کم نیستند اعضایی که اینگونه گرفتار و به عراق کشیده شدند و دیگر راهی برای نجات خویش نداشتند.
 

فتانه عوض پور

7. فتانه عوض  پور یکی از فرمانده هان  قدیمی نظامی و آموزش منافقین که در سرکوب و کنترل اعضا و نگه داشتن آنها در این گروهک تروریستی دست دارد.

 

 

افسانه پیچگاه

8. افسانه پیچگاه از مسئولین بخش مالی و پولشویی منافقین طی دو دهه.

 

 

 

احمد حنیف نژاد

9. احمد حنیف نژاد که با نام جعلی محمدعلی طاهری از ایران گریخت، برادر محمد حنیف نژاد  است.  او یکی اعضای مرکزیت قدیم  و از سران به زیر کشیده توسط رجوی  می باشد. حنیف نژاد که سابقه ای بیش از رجوی و دو برابر سران رده اول گروهک تروریستی منافقین دارد، بعد از کودتای رجوی در سال 1368 از تمامی عناوین و مسئولیت هایش خلع شد. او با تحقیر و اهانت های رجوی به  گوشه ای رانده شده و مانند سایر اعضا رده پایین  در امور ساده به کار گرفته می شود. رجوی برای تحقیر بیشتر و بی ارزش  کردن  او، در برخی جلسات از وی می خواست به زبان ترکی  نوحه سرایی کند، آنگاه لهجه او را مورد تمسخر قرار می داد.
 

حسن حسن زاده محصل

10. حسن حسن زاده محصل عضو ضد اطلاعات، بازجو و شکنجه گر منافقین که با نام مستعار جلال و نام جعلی ناصرالدین معصومیان از ایران فرار کرد.او که در زمان شاه یک افسر بی رحم شهربانی بود، در دو دهه اخیر در گروهک منافقین در قسمت ضد اطلاعات مشغول بوده است.
حسن حسن زاده محصل مدتی به عنوان فرمانده توپخانه در سازمان منافقین کار کرد ولی ازدو دهه پیش به ستاد امنیت منتقل شد و از آن زمان تا کنون به کار خیانت و وطن فروشی مشغول می باشد. او یکی از نفرات کلیدی در قسمت ضد اطلاعات می باشد و در سال ۷۳ یکی  از عاملان  اصلی و مسئول شکنجه و بازجویی نفرات بسیاری بوده است. او همراه با نادر رفیعی (متوفی) مسئول بررسی پرونده های کل نفرات سازمان از حیث امنیتی بوده است. حسنن زادۀ محصل شخصیتی بسیار منفی در بین نفرات دارد و همه کسانی که او را می شناسند و در جریان زندان های ۷۳ با او برخورد داشته اند، از وی متنفرند و دافعه زیادی نسبت به او دارند (جریان زندان های 73 درون تشکیلاتی، حداقل 7 نفر جان باختند یا مفقود شدند و صدها نفر زندانی و شکنجه شدند. آقایان قربانعلی ترابی، جلیل بزرگمهر، فرهاد طهماسبی، الیاس کرمی ، حمزه حیدری ، پرویز احمدی، هودی ... و علی خوشحال ، برخی از افرادی هستند که در زیر شکنجه در زندان های سال1373 به دست عوامل فوق کشته و سر به نیست شدند).
حسن محصل با انجام شکنجه، اطلاعات فروشی و خوش خدمتی هایش ارتقا پیدا کرده و به سطح فرمانده قرارگاه رسیده بود.
او در کارنامه سیاه خود همکاری با افسران بعث عراقی را نیز یدک می کشد. در سال های سلطه صدام در کشور عراق مدتی در همکاری پنهانی با افسران استخبارات، علیه اسرای وطن و در کنار افسران متجاوز به خاک میهنش وطن فروشی و خیانت بسیار نموده و آن ها را در بازجویی و اذیت و آزار هموطنانش آموزش می داده است.

محمد جواد برومند جاهد اول

11. محمد جواد برومند جاهد اول معروف به حجت  که با نام جعلی عباس نوذر افشار فرار کرد.
او هم یکی از فرماندهان قدیمی  ترور و از  افسران اطلاعات علمیات  محورهای نظامی، با سابقه شرکت و فرماندهی در عملیات مرصاد و عملیات کُرد کشی موسوم به (مروارید) است . جواد برومند در عملیات مروارید  فرمانده یکی از مراکز حمله کننده به شهرهای خانقین و طوزخرماتو بود.

 

 

زهرا توکلی اشکذری

12. زهرا توکلی اشکذری، معروف به نصرت، از فرماندهان پشتیبانی مراکز نظامی در طی سه دهه و از مسئولان ردیف اول  تشکیلات تروریستی رجوی است.

 

 

 

احمد انتظاری

13.احمد انتظاری، با نام جعلی محسن محمودی، یکی از فرماندهان قدیمی  ترور و از  افسران اطلاعات  و علمیات محورهای نظامی، با سابقه شرکت و فرماندهی در عملیات مرصاد  و کردکشی موسوم به (مروارید) است. او نیز یکی از فرماندهان حمله کننده به شهرهای خانقین و طوزخرماتو بود.

 

 


 

غلامحسین اسحاقی

14. غلامحسین  اسحاقی یا غفور، با نام جعلی غلامحسین عشقی،
یکی از فرماندهان قدیمی  ترور و از افسران اطلاعات  و علمیات  محورهای نظامی، با سابقه شرکت و فرماندهی در عملیات های مرصاد و عملیات کردکشی موسوم به (مروارید) است.

محمدرضا محدث

15.محمدرضا محدث، با نام های جعلی حسن کیایی و کیمیایی محدث، یکی از زندانبان های بیرحم و شکنجه گر نفرات در سال 1373 می باشد که دستش به خون اعضای قربانی شده در آن برهه آلوده شده است. پس از آن دوره بود که او ارتقای بیشتری در سازمان یافت. محمد رضا محدث، مانند غفور، از فرماندهان قدیمی  و افسران اطلاعات  و علمیات  محورهای نظامی است و در کارنامه اش سابقه فرماندهی امور امنیتی و مزدوری را دارد. او، هم چنین، از فرماندهان شرکت کننده در عملیات کُرد کشی موسوم به مروارید می باشد.

 

 

 

حسنیه حق وردی

16.حسنیه حق وردی از فرمانده هان  سرکوب مراکز نظامی گروهک تروریستی رجوی در طی دو دهه اخیر است.

 

با توجه به اخبار منتشر شده دربارۀ آغاز مذاکره  میان ایران و کشور آلبانی برای همکاری قضایی و استرداد مجرمین، دشمنان مردم ایران، در هیچ کجای دنیا امنیت وآسایشی نخواهند داشت.

پربیننده ترین خبرها