نبرد دو گروه تروریستی النصره و احرار الشام در توئیتر

نبرد دو گروه تروریستی النصره و احرار الشام در توئیتر
جمعه 29 مرداد 1395 - 14:47

شماری از کاربران هوادار گروه تروریستی جبهه النصره در شبکه اجتماعی توئیتر حمله شدیداللحنی به حسام سلامه یکی از سرکرده های نظامی جنبش تروریستی احرار الشام آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این حمله پس از هجوم حسام سلامه علیه طارق عبدالحلیم و ابوقتاده فلسطینی و هانی السباعی نظریه پردازان تشکیلات تروریستی القاعده صورت گرفت.
کاربران جبهه النصره نوشتند که حسام در میدان نبرد فرماندهی را برعهده ندارد بلکه در ترکیه اقامت دارد و فقط در رسانه های گروهی ظاهر می شود. آنان او را به دروغگویی در هنگام سخن گفتن از نبرد داعش در دیرالزور در دو سال پیش متهم کردند.
آنها افزودند: در نبرد با داعش در منطقه الشرقیه کسی نام حسام سلامه را نشنیده بود و جنبش احرار الشام جنگجویان جبهه النصره را در آن دوران در نبرد با داعش تنها گذاشتند.
هواداران جبهه النصره جنبش احرار الشام را مورد حمله قرار دادند و خاطرنشان کردند که هم اکنون یک نسل سست و بی مایه بر این جنبش حکومت می کند که تمام هم و غم آنها قدرت و نفوذ است.
برخی از کاربران خواستار کنار گذاشتن حسام سلامه از احرار الشام و برخی دیگر خواستار کشتن وی شدند زیرا به گفته آنان از دیرباز کینه القاعده را به دل داشته است.
از سوی دیگر جر و بحث دیگری در میان تروریست های ساکن حلب و ادلب شعله ور شده است. ابراهیم شاشو یکی از نزدیکان عبدالله المحیسنی تروریست سعودی گروه های تروریست در حلب را مورد حمله قرار داد و گفت که تنها هم و غم آنان ظاهر شدن در برابر دوربین هاست.
ابراهیم سلقینی پاسخ شاشو را داد و با تمسخر از او پرسید: آیا جنگجویان حلب به همراه جیش الفتح وارد بهشت می شوند یا ارتش آزاد ؟ 

209-211-9

پربیننده ترین خبرها