سریع‌ترین مردِ جهان چگونه شکارِ عکاس شد؟+عکس

سریع‌ترین مردِ جهان چگونه شکارِ عکاس شد؟+عکس
شنبه 30 مرداد 1395 - 10:40

عکاسِ عجیب‌ترین و تاریخی‌ترین عکس المپیک اعلام کرد که ایدۀ گرفتن این عکس، تصادفی به ذهن او رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "کامرون اسپنسر" عکاس استرالیایی گفت: قرار نبود که از مسابقۀ دو 100 متر عکس بگیریم، بلکه عکاسی از ورزش هایی دیگر به من سپرده شده بود و من به صورت تصادفی در لحظۀ آخر تصمیم گرفتم از این مسابقه عکس بگیرم.

کامرون اسپنسر عکاس استرالیایی

اسپنسر خاطر نشان کرد: من در مناسبت های مختلفی از یوسین بولت عکس گرفته بودم، با توجه به سرعتی که او دارد، گرفتنِ عکسی خاص از او، نیازمند آرامش و دقتِ بسیار زیادی از سوی عکاس است.

وی دربارۀ لبخندِ بولت گفت: لبخند او، بیانگر شخصیت محبوب او و علاقمندی او به فلاش دوربین هاست، او با این نگاه می خواست به رقبای خود بگوید: دارم کمی خوش می گذرانم!

دوندۀ دوی 100 متر المپیک ریو، در لحظاتِ آخرِ مسابقه، در حالی که سایر دوندگان با تمام وجود بر روی رسیدن به خط پایان تمرکز کرده بودند، به طرف دوربین برگشت و در حال دویدن، به دوربین لبخند زد که این عکس، به سرعت شبکه های اجتماعی را درنوردید و به شگفت انگیزترین عکس المپیک تبدیل شد.

بولت در این مسابقه به مدال طلا دست یافت و تعداد مدال های المپیک خود را به سه مدال طلا افزایش داد، اتفاقی که در تاریخ دوی المپیک بی سابقه است و تنها اوسین بولت به آن دست یافته است.

205

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها