حباب امنیتی صهیونیستها در نمایشگاه پاریس

حباب امنیتی صهیونیستها در نمایشگاه پاریس
شنبه 30 مرداد 1395 - 14:41

رژیم صهیونیستی که به دلیل انتفاضه جوانان فلسطینی با چالشهای امنیتی بسیاری مواجه شده است، با ارائه تولیدات امنیتی خود در نمایشگاه تجهیزات امنیتی پاریس، تلاش می کند تا خود را برترین قدرت امنیتی جهان معرفی کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شد: "اسرائیل از آنجا که در زمینه تجهیزات امنیتی یک قدرت بشمار می رود، در بحبوحه حملات تروریستی بهترین بهره اقتصادی را می برد."
وی اظهار داشت: "نمایشگاه یورو ساتوری  که در پاریس افتتاح شد مورد توجه جامعه بین المللی قرار گرفت. مدیران بازاریابی بخش اسرائیل در این نمایشگاه که 30 شرکت امنیتی در ان حضور داشتند، معاملاتی به ارزش صدها شیکل عاید شرکتهای امنیتی اسرائیل کردند."
"غیورا کاتس" معاون مدیر بازرگانی شرکت تجهیزات امنیتی رافائل در این باره گفت: "در نمایشگاه امسال تجهیزات امنیتی، شرکتهای امنیتی ما سفارشهای بسیاری از کشورهای مختلف جهان داشت. گسترش اقدامات تروریستی در جهان به بخش تولید محصولات امنیتی رونق ویژه ای بخشیده است."
وی افزود: "بسیاری از مقامات نظامی و ارتش اروپا از غرفه صنایع دفاعی البیت بازدید کردند."
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: "بودجه بخش امنیتی در اروپا دهها برابر افزایش یافته است، و کشورهای اروپایی ناگزیر هستند با بحران پناهندگانی که ازمناطق جنگی گریخته اند و پشت دروازه های اروپا سنگر گرفته اند رویارویی کنند. گروههای تروریستی نیز بدون هیچ مانعی در جریان حرکت  پناهندگان روانه اروپا می شوند."
وی خاطرنشان کرد: "شرکتهای اسرائیلی نیازهای کشورهای اروپایی را در زمینه امنیتی تشخیص دادند و بسته ای را که پاسخگوی همه این نیازها است، تدارک دیدند. این بسته شامل سامانه های جمع آوری اطلاعات امنیتی در فضای سایبر و پهبادهای مجهز به سیستم تسلیحاتی پیشرفته است."
وی افزود: "صنایع امنیتی اسرائیل در این نمایشگاه درخشید و غرفه های اسرائیل مدرنترین تجهیزات امنیتی را به نمایش گذاشت. این غرفه ها نظر بسیاری از مشتریان را بخود جلب کرد حتی کشورهایی که هیچگونه رابطه دیپلمسی با اسرائیل ندارند از این غرفه ها دیدن کردند."
                                      

پربیننده ترین خبرها