فعالیت باندهای نفوذی صهیونیستی در لندن

فعالیت باندهای نفوذی صهیونیستی در لندن
شنبه 30 مرداد 1395 - 15:05

باندهای وابسته به رژیم اشغالگر قدس، برای تخریب تظاهرات و فعالیتهای ضد صهیونیستی در لندن از باندها و گروههای نفوذی استفاده می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزاشگر شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "گروهی با لباسهای عربی به تظاهرکنندگان ضد صهیونیستم در لندن ملحق می شوند. یکی از این افراد در حالی که شال نماد مردم فلسطین را به گردن آویخته بود به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: ما منتظر آغاز تظاهرات حمایت از غزه هستیم."
وی افزود: "مأموریت ما این است که به این تظاهرات رخنه کنیم و اعلامیه هایی را با محتوای حمایت از اسرائیل در میان شرکت کنندگان در تظاهرات توزیع کنیم."

وی مدعی شد که این معترضان، برای دشمنی با "اسرائیل" شستشوی مغزی شدند!!
این گزارشگر صهیونیست خاطرنشان کرد: "این افراد اعضای جنبش اسرائیل را بشناسیم هستند. و از انگلیسی های یهودی تبار می باشند که با تحرکات ضد جنبش بی تی اس (تحریم رژیم اسرائیل) فعالیت خود را آغاز کردند. و از برافراشتن پرچم حزب الله و حماس در خیابانهای لندن ناراضی هستند."
در همین حال تلویزیون رژیم صهیونیستی تصاویری از فعالیت این گروه را پخش کرد.
این افراد در میان تظاهرکنندگان ضد اسرائیلی رخنه کرده و اعلامیه های برای حمایت از رژیم اسرائیل میان تظاهر کنندگان توزیع کردند.
یکی از تظاهر کنندگان با دریافت این اعلامیه و خواندن آن بشدت عصبانی شده و با شخصی که منشوراتی در حمایت از رژیم اسرائیل توزیع می کرد بشدت درگیر شد. تا جایی پلیس برای پایان دادن به درگیری وارد صحنه شد.
این افراد در شبکه های اجتماعی خود را "حامی اسرائیل" معرفی می کنند اما مخاطب با مشاهده فیلمها و تصاویر فعالیتهای آنها، این گروهها را بعنوان مجموعه ای از اراذل و اوباش در لندن می شناسد.
 

پربیننده ترین خبرها