فیلم غمگین ترین ورزشکار در المپیک برزیل

دوشنبه 1 شهريور 1395 - 18:26

العالم- راز غمگینی چهره ورزشکار کره شمالی با وجود کسب مدال طلای ژیمناستیک در المپیک برزیل ذهن بسیاری از کارشناسان را به خود مشغول کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ری سه گوانگ" ژیمناست کره شمالی با نمایش های عالی در رشته خود و پشت سرگذاشتن حریفان قدرتمند از کشورهای مختلف به روی سکوی قهرمانی رفت و مدال طلا را تصاحب کرد.

اما نکته قابل توجه در باره رفتار او اخم همیشگی در لحظات مختلف انجام حرکات ژیمناست، بعد از تشویق های تماشاگران و زمان رفتن روی سکو و در مقابل دوربین های عکاسان و فیلمبرداران بود.

مشخص نیست که غم و اخم این ورزشکار به مسائل شخصی ارتباط دارد یا به نوع رفتارهای مسئولان کره شمالی را ورزشکاران مرتبط است.

به دنبال انتشار عکس سلفی "لی اون جو" ورزشکار کره جنوبی و"هونگ اون جونگ" ژیمناست کره شمالی در مرکز ژیمناستیک ریودوژانیرو برزیل در شبکه های اجتماعی، رسانه ها و شبکه های اجتماعی ادعای تنبیه شدید ورزشکار کره شمالی و یا حتی مجازات اعدام را در صورت بازگشت او به کشورش مطرح کردند.

مسئولان کره شمالی همچنین با صدور دستور العملی ورزشکاران خود را از دریافت هدیه تلفن همراه سامسونگ ساخت کره جنوبی که به همه شرکت کنندگان در المپیک برزیل اهدا شد، منع کردند.

9

پربیننده ترین خبرها