تقویت هماهنگی سیاستمداران یمنی برای مقابله با متجاوزان

تقویت هماهنگی سیاستمداران یمنی برای مقابله با متجاوزان
دوشنبه 1 شهريور 1395 - 19:50

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با رئیس مجلس یمن در کاخ ریاست جمهوری در صنعاء پایتخت این کشور دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، " صالح الصماد " رئیس شورای عالی سیاسی یمن دراین دیدار که با حضور " قاسم لبوزه " معاون وی و دیگر اعضای این شورا برگزار شد، از موضع پارلمان یمن استقبال کرد.

وی موضع پارلمان را هم سو با خواسته ها و آرمان های مردم و کمک به آن ها از راه های قانونی درست و سالم به منظور رهایی از جنگ و محاصره مستمر و حرکت به سوی آینده روشن و تلاش درجهت تحقق صلح دائم و فراگیر توصیف کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره حملات برنامه ریزی شده ائتلاف متجاوز سعودی که از مدت ها پیش و با هدف ضربه زدن به نهادها و موسسات یمنی صورت می گیرد، گفت که این حملات، تلاش های مخلصانه ملی را که درجهت خدمت به کشور و آینده آن و پشت سر گذاشتن همه مشکلات و تهدیدات و حملات مستقیم صورت گرفته، ناکام گذاشته است.

" يحيى الراعی" رئیس مجلس نمایندگان یمن نیز دراین دیدار، از شرایطی که جلسات پارلمان درآن تشکیل شده و تلاش های اعضا برای رسیدن به مقر پارلمان در سایه شرایط دشوار و مشارکت در جلسات به عنوان یک وظیفه ملی سخن گفت و از این تلاش ها و نیز تلاش های اعضای پارلمان در خارج از کشور برای بازگشت به وطن با وجود مشکلات و موانعی همچون بسته بودن حریم هوایی از سوی دشمن سعودی و نیز طرح های آنان برای رای دادن به شیوه الکترونیک قدردانی کرد.

رئیس مجلس نمایندگان یمن بردرستی و قانونی بودن اقدامات مجلس وبه حد نصاب رسیدن اعضا و اقداماتی که در مقابله با تلاشها برای تخریب وجهه پارلمان و از طریق ابزارهای مختلف رسانه ای صورت گرفته است، تاکید کرد.

215-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها