محاصره تروریست‌ها در حومه دمشق شدت یافت+ویدیوِ

سه شنبه 2 شهريور 1395 - 23:00

سوریه (العالم) – گروه های تروریستی در حومۀ دمشق تلاش کردند تا با تشدید عملیات نظامی خود در جبهۀ جوبر از فشار ارتش سوریه و متحدانش روی تروریست های غوطۀ شرقی و غربی بکاهند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم از سوریه، گروه های تروریستی در صدد هستند تا در جوبر در شرق دمشق، شکافی ایجاد کنند تا شاید بتوانند از این طریق اوضاع را تحت کنترل گرفته و عملیات نظامی ارتش سوریه در غوطۀ شرقی و غربی را متوقف کنند، اما این کار ساده ای نیست چون ارتش مناطق تحرک آنها را به شدت تحت محاصره گرفته و حضور آنان مانند گذشته در اطراف دمشق پررنگ نیست.
حسن حسن کارشناس نظامی در گفت و گو با خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، بعید نیست که تروریست ها هر شکستی را که از سوی ارتش سوریه متحمل می شوند با فرستادن تعداد زیادی نیرو از جمله نیروهای انتحاری همراه با اسلحۀ پیشرفته برای رخنه در میان ارتشیان جبران کنند تا از این طریق علاوه بر بی فروغ جلوه دادن دستاوردهای ارتش، به عناصر خود روحیه دهند.

ارتش سوریه یک تونل تروریست ها را منهدم کرد 

از سوی دیگر درگیری ها میان ارتش سوریه و تروریست های فیلق الرحمان در چندین محور در جوبر از سر گرفته شده و ارتشیان سوریه مواضع تروریست ها را زیر آتش توپخانه های خود قرار داده اند و یک تونل متعلق به آنها را که یکی از خطوط اصلی حملات در منطقه به شمار می آمد، منفجر کردند.

ارتش سوریه مناطق جدیدی را از سیطره تروریستها آزاد کرد 
در عمق غوطه نیز، ارتش در پیشروی جدید در دو محور حوش الضواهری و الریحان، مناطق جدیدی را تحت کنترل گرفت و مواضع تروریست ها از جمله مکان اختفای فرماندهان میدانی گروه تروریستی جیش الاسلام را هدف قرار داد.

202
 

پربیننده ترین خبرها