ویدیوی جدید از حملۀ ارتش ترکیه به جرابلس سوریه

چهارشنبه 3 شهريور 1395 - 12:03

ترکیه از انهدام بیش از 70 هدف در حملات هوایی و توپخانه‌ای به مواضع داعش در شمال سوریه خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از منابع نظامی این کشور از حمله هوایی به 11 هدف از 12 هدف برنامه ریزی شده در عملیات شمال سوریه خبر داد و تأکید کرد که این عملیات از ساعت 7 و 50 دقیقه امروز (چهارشنبه) آغاز شده است .

همچنین در چارچوب عملیاتی که صبح امروز در شمال سوریه آغاز شده است، 63 هدف با 224 مورد شلیک توپ و راکت مورد حمله قرار گرفته است.

منابع نظامی ترکیه می گویند، در چارچوب اجرای عملیات در شمال سوریه، حملات هوایی علیه مواضع تعیین شده داعش در مناطق جرابلس و ککلیجه صورت می گیرد.

در این عملیات جنگنده‌های اف -16 متعلق به فرماندهی نیروهای هوایی ترکیه نیز شرکت دارند. براساس این گزارش، با اجرای عملیات در شمال سوریه، نیروهای ترکیه درحال بازگشایی مسیر در این منطقه هستند.

در چارچوب اجرای عملیات در شمال سوریه، حملات هوایی علیه مواضع تعیین شده داعش در مناطق جرابلس و ککلیجه صورت می گیرد. در این عملیات جنگنده‌های اف -16 متعلق به فرماندهی نیروهای هوایی ترکیه هم شرکت دارند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد که هدف اجرای عملیات در شمال سوریه، تأمین امنیت مرزهای ترکیه، مبارزه با داعش، پشتیبانی از نیروهای ائتلاف و تأمین و حفظ تمامیت ارضی سوریه است.

از زمان آغاز عملیات در شمال سوریه، در مرکز عملیات فرماندهی نیروهای مسلح ترکیه در پایگاه ستاد مشترک ارتش، نیروهای این ستاد در حالت آماده باش هستند.

211

پربیننده ترین خبرها