سرکردۀ چچنی "داعش" در القیاره عراق کشته شد

سرکردۀ چچنی
چهارشنبه 3 شهريور 1395 - 12:36

یک منبع امنیتی در نینوا از کشته شدن ابوالفتوح شیشانی، سرکرده نظامی گروه تروریستی داعش، در منطقه القیاره در جنوب این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم این منبع امنیتی روز چهارشنبه به شبکه خبری "سومریه نیوز" گفت: "نیروهای مشترک عراقی در عملیات روز سه شنبه آزادسازی منطقه القیاره، ابوالفتوح شیشانی، سرکرده نظامی تروریستهای داعش در این منطقه را از پا در آوردند."

وی گفت: "شیشانی از سرکرده های رده اول و از عناصر نزدیک به ابوبکر بغدادی، سرکرده اصلی داعش، بود."
این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، افزود: "در حمله نیروهای مشترک برای آزادسازی منطقه القیاره حدود 10 عنصر انتحاری تروریست کشته شدند و بیش از 20 خودروی آنها منهدم شد."
گفتنی است نیروهای مشترک عراقی صبح دیروز سه شنبه ( 2 شهریورماه، 23 آگوست) با حمله به منطقه القیاره در جنوب استان نینوا این منطقه را از سیطره تروریست های داعش خارج کردند.
"ارکان سبعاوی"، عضو شورای محله القیاره در استان نینوا، پیش از این اعلام کرده بود که نیروهای عراقی، پرچم این کشور را بر فراز ساختمان شورا و بیمارستان القیاره به اهتزاز درآورده و بازار اصلی و پالایشگاه این شهر را به طور کامل آزاد کردند.

وی افزود: نیروهای عراقی هم اکنون سرگرم جمع آوری تله های انفجاری و مواد منفجره ای هستند که تروریستهای داعش در این منطقه کار گذاشته اند.

208 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها