العامری: الخالدیه امروز کاملاً پاکسازی می شود

العامری: الخالدیه امروز کاملاً پاکسازی می شود
چهارشنبه 3 شهريور 1395 - 20:28

دبیرکل سازمان بدر وابسته به نیروهای مردمی عراق گفت که جزیره الخالدیه دراستان الانبار درغرب عراق درساعت های اینده به طور کامل از لوث تروریست های داعش پاکسازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، " هادی العامری" دبیرکل سازمان بدر امروز(چهارشنبه) با بیان اینکه فقط یک منطقه دیگر در جزیره الخالدیه دردست داعش مانده است، افزود:" بسیاری از مناطق از جمله فلوجه و الکرمه به علت حضور داعش در الجزیره، از کنترل نیروهای عراقی خارج شد.

پایگاه السومریه به نقل از العامری گزارش کرد که ما احتمال نمی دادیم که این عملیات تا این اندازه به طول بیانجامد، اما وقتی به جزیره الخالدیه رسیدیم، متوجه شدیم که این منطقه، مقر اصلی تروریست هاست و از آنجا عملیات خود را در مناطق دیگر ازجمله اطراف بغداد هماهنگ می کنند.

وی با بیان اینکه همه اتفاق نظر دارند که حتی یک تروریست هم درالخالدیه نماند، تاکید کرد که  درساعت های آینده الخالدیه را از لوث تروریست های داعش پاکسازی خواهیم کرد.

العامری تصریح کرد فقط یک منطقه در الخالدیه در دست داعش مانده است که 15 تا 20 تروریست درآن جا هستند.

دبیرکل سازمان بدر افزود:" اجساد 300 نفر از داعش به استثنای عناصری که در حملات موشکی و هوایی کشته شدند، شناسایی شده است".

" اسماعیل المحلاوی" فرمانده عملیات الانبار (29 مرداد) از پاکسازی کامل جزیره الخالدیه در شرق رمادی از اشغال داعش خبر داده بود.

215-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها