حمله صهیونیستها به منازل فلسطینیان درنابلس

حمله صهیونیستها به منازل فلسطینیان درنابلس
شنبه 6 شهريور 1395 - 11:04

خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی، به منطقه بیتا واقع در جنوب و عزموط منطقه ای در شرق نابلس حمله ور شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گشتی های رژیم صهیونیستی صبح روز شنبه به منطقه بیتا واقع درجنوب نابلس وعزموط واقع درشرق نابلس حمله کرده و چندین منزل و باشگاه ورزشی را تفتیش وبازرسی کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از "محمد دویکات" یکی از فعالان منطقه بیتا گزارش داد، 6 خودروی نظامی با همراهی یک کامیون ساعت یک و نیم بامداد به این منطقه و منزل "معزوز رفعت حمله کرده و از بام منزل وی به عنوان یک منطقه مراقبت نظامی استفاده کردند و پس از آن از آنجا خارج شدند.

وی افزود: نیروی پیاده نظام رژیم اشغالگر صهیونیستی به همراه سگ های پلیس، به مقر باشگاه بیتا نزدیک ورودی غربی این منطقه حمله، وسایل و دوربین ها را تخریب کرده و سپس از منطقه عقب نشینی کردند.

گشتی های صهیونیستی از سوی دیگر بامداد امروز به منطقه عزموط واقع در شرق این شهر و چندین منزل در محلات شرقی این منطقه حمله و آنجا را بازرسی کردند.
"عبدالغنی سماره" یکی از شهروندان فلسطینی گفت: " این حمله ساعت یک و نیم بامداد در بخش شرقی نزدیک به چهار راه منتهی به شهرک الون موریه رخ داد."

وی افزود: نظامیان صهیونیست درهفته های اخیر به بهانه یافتن سلاح و فشنگ های مورد استفاده برای شکار، چندین مرحله به این منطقه حمله ور شده اند.
217 ـ 211

پربیننده ترین خبرها