صهیونیست‌ها همچنان در رؤیای معبد خود هستند

صهیونیست‌ها همچنان در رؤیای معبد خود هستند
شنبه 6 شهريور 1395 - 15:20

تحرکات گروه‌های افراطی صهیونیست در راستای زمینه سازی برای تخریب مسجد الاقصی و عمل به داستان‌های ادعایی خود در ساخت معبد سلیمان بر فراز ویرانه های مسجد الاقصی شدت یافته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، گزارشگر شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "یورش گروههای اسرائیلی به محوطه مسجد الاقصی با اقدامات خشونت آمیز و درگیری با نمازگزاران فلسطینی همراه بود."

تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال صحنه هایی را از یورش گروه های صهیونیستی به محوطه مسجد الاقصی پخش کرد.
گروههای افراطی در حالی که شعارهای نژاد پرستانه و ضد فلسطینی سر می دادند، وارد محوطه مسجد الاقصی شدند.
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "تنش بین گروههای افراطی و نمازگزاران فلسطینی در منطقه جبل الهیکل (مسجد الاقصی) در نهم آگوست که بر اساس تاریخ عبری مصادف با سالروز تخریب معبد سلیمان است به اوج خود می رسد."
وی افزود: "پلیس با افزایش نیروهای خود اطراف مسجد الاقصی، تدابیر امنیتی ویژه ای اتخاذ کرد."
"نحشون عمیت" یکی از متجاوزان به مسجد الاقصی و از ساکنان شهرک کریات اربع به گزارشگر صهیونیست گفت: "ما می خواهیم نظاره گر ویرانی و تخریب مسجد الاقصی باشیم."
"شلومی البویم" یکی دیگر از فعالان افراطی صهیونیست در مصاحبه با گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد: "در نهایت آروزی ما عملی می شود. معبد سلیمان باید دوباره برپا شود، تا ما قربانیهای خود را در آن تقدیم کنیم."
وی افزود: "کاهنان یهودی با دعا و سرودهای دینی برای این رویداد زمینه سازی می کنند."
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: "در سالروز تخریب معبد سلیمان، گروهها متدین و افراطی یهودی برای زیارت منطقه جبل الهیکل (مسجد الاقصی) در منطقه باب المغاربه به صف ایستادند. که در نهایت با همکاری پلیس توانستند منطقه جبل الهیکل را زیارت کنند." 

پربیننده ترین خبرها