واکنش صهیونیست ها به همکاری راهبردی تهران - مسکو

واکنش صهیونیست ها به همکاری راهبردی تهران - مسکو
شنبه 6 شهريور 1395 - 19:18

العالم - همکاری راهبردی تهران - مسکو و پرواز جنگنده - بمب افکن های روسی از فرودگاه نوژه همدان برای هدف قرار دادن مواضع گروههای تکفیری در سوریه، صهیونیستها را به واکنش واداشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ایهود یعری" کارشناس مسائل راهبردی تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: همکاری امنیتی ایران - روسیه با پرواز جنگنده - بمب افکن های روسی از فرودگاه نوژه همدان برای هدف قرار دادن گروههای تکفیری در سوریه، تحکیم شد و رئیس جمهوری روسیه برای ایجاد سامانه همپیمانان راهبردی منطقه ای گام های مهمی برداشته که آشتی اردوغان با پوتین نتایج خود را نشان می دهد.
وی افزود: ایران برای اولین بار و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه همکاری نظامی گام مهمی برداشته است؛ جنگنده - بمب افکن توپولوف 22 و جنگنده - بمب افکن های پیشرفته سوخوی 34 از پایگاه نوژه همدان پرواز کرده و مواضع تروریستها در سوریه را هدف قرار می دهد.
این کارشناس صهیونیست ادامه داد: ایران همچنین در راستای همکاری راهبردی با روسیه و در راستای هدف قرار دادن مواضع گروههای تکفیری - تروریستی در سوریه، حریم هوایی خود را در اختیار موشک های کروز سیار روسیه قرار داده است.
"ابعاد دیگر این همکاری نیز همچنان ادامه دارد و ناوگان دریایی ایران در حال حاضر مانور گسترده ای را در دریایی خزر برگزار می کند".
وی بیان داشت: پیمان سه گانه ایران - روسیه - ترکیه در راستای شکست اهداف تروریست ها در منطقه حلب سوریه است و آمریکایی ها نیز از دور نظاره گر تبلور این محور سه گانه هستند و طبق گفته "راک مایلی" معاون ارشد اوباما در مسائل خاورمیانه، در حال حاضر آمریکا تن به ریسک های خطرناک نمی دهد.

201-9 

پربیننده ترین خبرها