ویدیو: حمله به کودکان محاصره‌شده شیعه در سوریه

دوشنبه 8 شهريور 1395 - 23:14

دمشق، (العالم) - دو کودک خردسال از شهرک شیعه نشین و محاصره شدۀ الفوعه در ریف شمالی ادلب با گلولۀ تک تیر اندازان گروه های تروریستی مجروح شدند.

خبرنگار العالم از سوریه گزارش داد: گروه های تروریستی در جنایت تازه ای که ننگی بر پیشانی جامعۀ جهانی و سکوت آن در برابر جنایت های گروه تروریستی جیش الفتح و مانند آن است، توسط تک تیراندازان خود دو کودک خردسال سوری را هدف گلوله قرار دادند؛ این دو کودک که محمد و لیث نام دارند، در حال بازی از ناحیۀ گردن و سر مجروح شده اند.

احمد شحاده، پزشک بیمارستان الفوعه در این باره به خبرنگار العالم گفت: «هر روز دست کم بیش از یک مجروح داریم؛ جنایت های جیش الفتح پایان ندارد؛ آخرین آن هم مجروحیت شدید دو کودک است که یکی از ناحیۀ پیشانی مجروح شده و گلوله به جمجمه اش وارد شده است؛ ما در این بیمارستان متخصصی نداریم که بتواند او را عمل کند».

تک تیراندازان تروریست همه شهروندان فوعه و کفریا را هدف قرار می دهند و برای آنها زنان و کودکان و افراد پا به سن گذاشته فرقی ندارد. این شیوۀ جنایت کارانه بیش از یک سال است که آغاز شده و همچنان ادامه دارد. از سوی دیگر، امکانات درمانی چندانی برای مجروحان در شهرک محاصره شدۀ الفوعه وجود ندارد.

شهرک های شیعه نشین الفوعه و کفریا در ریف شمالی ادلب بیش از یک سال و نیم است که در محاصرۀ شدید گروه های تروریستی فعال در شمال سوریه هستند.

 201 - 220 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها