ویدیو و عکس: چند انفجار شرق بغداد را به لرزه درآورد

جمعه 12 شهريور 1395 - 13:37

یک منبع آگاه در پلیس امروز جمعه از اصابت تعدادی خمپاره به سه منطقه در بغداد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، این منبع آگاه به پایگاه شبکۀ "السومریة" عراق گفت: "این خمپاره ها در ساعات آغازین صبح روز جمعه به مناطق المشتل، الفضیلیه و العبیدی در شرق بغداد اصابت کردند."
وی افزود: "خودروهای پلیس و آمبولانس ها به سرعت خود را به محل حادثه رساندند و نیروهای امنیتی نیز در اطراف مناطق مذکور مستقر شدند."
این حمله ها همزمان با وقوع یک انفجار قوی در مناطق شرق بغداد رخ دادند. یک منبع امنیتی عراق فاش کرد که این انفجار در داخل انبار اسلحه در شرق بغداد رخ داده است. وی افزود بر اثر این انفجار، که در منطقه العبیدی در شرق بغداد رخ داد، خسارت های سنگینی به منازل و مغازه ها و خودروهای غیر نظامی وارد شد.
از سوی دیگر فرماندهی عملیات بغداد نیز اعلام کرد صدای هولناکی که شرق بغداد را به لرزه درآورد ناشی از انفجار انبار مهمات بود. به گفته این فرماندهی، در این انفجار تعدادی از شهروندان مجروح شدند.
"سعد معن"، سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد، با صدور بیانیه ای اعلام کرد: "انفجارهایی که صدای آن امروز در چند منطقه بغداد شنیده شد، ناشی از انفجار انبار مهمات در شرق بغداد بود." وی به جزئیات بیشتری در این مورد اشاره نکرد اما گفت که تعدادی از شهروندان مجروح شده اند.
پایگاه خبری "السومریة نیوز"، همچنین، اعلام کرد که بر اثر این انفجارها، آتش سوزی بزرگی در شهرک صنعتی و کارخانه آرد در شرق بغداد رخ داد.

 


208-220

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها