جاسوسی آمریکا از پایگاه نظامی روسیه درسوریه

جاسوسی آمریکا از پایگاه نظامی روسیه درسوریه
جمعه 12 شهريور 1395 - 23:19

سایت های غربی فاش کردند که یک فروند هواپیمای گشت زنی آمریکا از نوع "Boeing P-8 Poseidon" در نزدیکی پایگاه نظامی روسیه در ساحل سوریه پرواز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت های غربی نوشتند: این نوع هواپیما برای شناسایی، جستجو و منهدم کردن زیردریایی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این هواپیمای آمریکایی در نزدیک پایگاه نظامی روسیه در ساحل سوریه به گشت زنی مشغول بوده و دارای شماره شناسایی 168 761 و نشانه تماس VVPS021 بوده و ماموریتی را در شرق دریای مدیترانه انجام می داده است.

برپایه این گزارش، هواپیمای آمریکایی بر فراز ساحل سوریه از جمله نزدیک پایگاه حمیمیم روسیه و بر فراز بندر طرطوس که پایگاه نگهداری و پشتیبانی کشتی های جنگی روسیه است، پرواز کرده است.

اطلاعات منتشر شده حاکی است که پرواز هواپیماهای گشت زنی از نوع Boeing P-8 Poseidon در برهه اخیر بر فراز ساحل سوریه افزایش یافته است و به عنوان مثال، در سی ام ماه اوت گذشته یک هواپیما از همین نوع، از پایگاه سیگونلا در جزیره ساردینا با شماره شناسایی "168434" و نشانه تماس "301 VVPS" به پرواز درآمد و مدتی طولانی در نزدیک پایگاه حمیمیم و بر فراز تعدادی از کشتی های روسیه در شرق دریای مدیترانه پرواز کرد.

6 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها