چرا سامسونگ فروش گلکسی نوت7را متوقف کرد؟

چرا سامسونگ فروش گلکسی نوت7را متوقف کرد؟
شنبه 13 شهريور 1395 - 08:23

شرکت سامسونگ اعلام کرد که به علت مشکل باتری تلفن همراه مدل گلکسی نوت 7، فروش این مدل را متوقف و گوشی‌های فروخته شده را نیز جمع آوری می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شرکت سامسونگ پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر وجود مشکل در باتری چند تلفن همراه مدل گلکسی نوت 7 اعلام کرد که فروش این مدل تلفن همراه را متوقف و گوشی‌هایی که تا کنون فروخته شده را نیز جمع آوری خواهد کرد.

مشکل باتری 35 دستگاه گوشی سامسونگ
خبرها حاکی است که این شرکت تمام گوشی‌هایی که از تاریخ 11 شهریور ماه (یک سپتامبر) وارد بازار شده را به علت بروز مشکل باتری در 35 دستگاه تلفن همراه در سطح جهان جمع آوری و ضعف موجود را برطرف خواهد کرد. عمده منتقدان و مشتریان این محصول را تحسین کرده اند.

این گوشی تازه‌ترین محصول سامسونگ از سری محصولات این شرکت است که "فبلت" خوانده می‌شود: ترکیبی از کلمات فون (تلفن) و تبلت به دلیل صفحه‌های بزرگی که دارد. در این گوشی یک ردیاب چشمی یا اسکنر قرنیه چشم نصب شده که قفل تلفن را با تشخیص دادن چشم صاحب گوشی باز می‌کند.

آیفون هفت به بازار می آید
تاکنون حدود 2.5 میلیون گوشی مدل نوت 7 سامسونگ در سراسر جهان به فروش رفته است. هفته آینده شرکت اپل به عنوان بزرگترین رقیب سامسونگ مدل جدید گوشی آیفون هفت را به بازار ارائه می کند. به نظر کارشناسان اتفاق مزبور باعث تضعیف بازار سامسونگ خواهد شد. 

211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها