جنجال کتک خوردن یک سعودی در فرودگاه قاهره!

شنبه 13 شهريور 1395 - 12:08

یک مبلغ سعودی مدعی شد که یک شهروند عربستانی در فرودگاه قاهره به شدت مقابل همسر و فرزندانش کتک خورده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حمود الشمری" در تویتر خود مدعی شد: نتوانستم از آن صحنه فیلم بگیرم و تمایلی هم نداشتم که این کار را انجام دهم؛ با سفارت سعودی تماس گرفتم و از آنان می‌خواهم به این هموطن و خانواده‌اش توجه کند.
وی افزود: شهادت می‌دهم که حق کاملا با هموطن سعودی بود و او کاملا مؤدبانه برخورد کرد، من از حمله مصری‌ها به او تعجب نمی‌کنم؛ بلکه موضوع عجیب برای صبر شهروند سعودی بود که درنهایت باعث شد طرف مصری با عبارتهای غیراخلاقی به او توهین کند.
این مبلغ سعودی ادامه داد: بیش از 7 نیروی امنیتی مصری به یاری هموطن خود آمده و شهروند سعودی را به صورت وحشیانه مقابل همسرش کتک زدند، و با عبارتهایی که نمی‌خواهم برای شما بازگو کنم، به او توهین کردند.
* تکذیب ماجرا از زبان سفیر عربستان در قاهره!
در مقابل "احمد قطان" سفیر عربستان در قاهره خبر کتک خوردن یک شهروند عربستانی در فرودگاه قاهره، را تکذیب کرد.
القطان در واکنش به خبرهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی درباره این ماجرا، در صفحۀ تویتر خود نوشت: این داستان کاملا بی اساس است، و همه باید منتظر می‌شدند تا واقعیت‌ها اعلام شود.
وی تأکید کرد، همه اقدامات قانونی لازم را برای برخورد با کسانی‌که اطلاعات نادرست پخش کرده و باعث تحریک افکار عمومی شده‌اند، اتخاذ خواهد کرد.
انتشار این موضوع با واکنش‌های مختلفی همراه شد، به صورتی‌که برخی افراد، مبلغ سعودی را به دروغ پردازی متهم کرده اند. برخی نیز گفته‌اند که حادثه را به چشم خود دیده و برخی هم تأکید کرده‌اند که این حادثه با آنچه که مبلغ سعودی تعریف کرده کاملا تفاوت دارد، و هدف از آن فتنه انگیزی است.
منابع: الوئام +الیوم السابع

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها