گرانترین عروسی جهان+عکس

گرانترین عروسی جهان+عکس
دوشنبه 15 شهريور 1395 - 12:28

العالم- هزینه عروسی معمولی یک زوج با وضع مالی متوسط حدود 29 هزار دلار است اما آنجلا یونگ و شوهرش هوانگ زیائومینگ جزو افراد عادی جامعه نیستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این بازیگر چینی، که به"کیم کارداشیان چین" شهرت دارد از هیچ هزینه ای برای تبدیل شدن عروسی اش به یکی از بزرگترین مراسم های عروسی که تاکنون برگزار شده است قصور نکرد. اگرچه عروسی کیمی 12 میلیون دلار هزینه داشت، اما مراسم عروسی یونگ و زیائومینگ 31 میلیون دلار هزینه داشت.

چه وسایل فوق العاده لوکسی در این عروسی مورد استفاده قرار گرفتند که باعث چنین مبلغ هنگفتی شد؟ به گفته فوربس، این مراسم مفصل - که به صورت زنده و آنلاین پخش می شد – با شکوه و عظمت خاصی در یک قلعه هولوگرافی برگزار گردید. یک کیک به ارتفاع ده پا به شکل یک چرخ فلک در این مراسم وجود داشت که تهیه آن یک ماه طول کشیده بود. به همه شرکت کنندگان در این رویداد یک بسته پر از هدیه، از جمله تلفن همراه اهدا گردید. 2000 مهمان در این مراسم حضور داشتند.

این عروس 26 ساله لباس دیور (تصویر در عکس سیاه و سفید) را پوشید. تهیه این لباس پنج ماه طول کشید. این لباس شامل 115 فوت ورقه عاج ساتن، 165 فوت طل و یک زنجیره به طول 10 فوت بود.

حلقه نامزدی

حلقه عروس از الماس پنج قیراطی گلابی شکل (با نیمه دیگر قیراط الماس ها در اطراف آن) ساخته شده بود که 1.5 میلیون دلار ارزش داشت که عجیب به نظر می رسد.

211-9

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها