پیشنهاد بی‌شرمانۀ صهیونیست‌ها به مصر دربارۀ سینا

پیشنهاد بی‌شرمانۀ صهیونیست‌ها به مصر دربارۀ سینا
دوشنبه 15 شهريور 1395 - 17:57

یکی از مهم ترین مراکز پژوهشی رژیم صهیونیستی از رئیس جمهوری مصر خواست اجازه دهد ارتش رژیم صهیونیستی، نقشی آشکار در عملیات نظامی در شبه جزیره سینا ایفا کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز صهیونیستی "پژوهش های امنیت ملی" پیشنهاد کرد، عبدالفتاح سیسی از ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش بخواهد که منطقۀ سینا را نیز به محدودۀ جغرافیای این عملیات اضافه کند و به رژیم صهیونیستی اجازه دهد در چارچوب همکاری با ائتلاف، نقشی علنی و آشکار در عملیات نظامی در سینا ایفا کند.

این مرکز، مشارکت رژیم صهیونیستی در عملیات نظامی ائتلاف مبارزه با داعش در "ولایت سینا" را نه تنها در جهت منافع این رژیم در سینا، بلکه تشدید کنندۀ محاصرۀ مقاومت فلسطینی در باریکه غزه دانست.

مرکز پژوهش های امنیت ملی، با بهانه کردن چند عملیات نظامی ضد صهیونیستی در سینا، که تشکل "ولایت سینا" مسئولیت آن را به عهده گرفت، این گونه عملیات را دارای تاثیر مستقیم بر اقتصاد رژیم صهیونیستی دانست، زیرا به روند گردشگری در منطقه ایلات آسیب می رساند، به همین سبب رژیم صهیونیستی باید در سرکوب ولایت سینا، نقشی اساسی ایفا کند.

پیش از این، یک مسئول بلندپایۀ سابق صهیونیست، به خبرگزاری آمریکایی "بلومبرگ" خبر داده بود که سیسی، با حملات رژیم صهیونیستی به وسیله پهپادها به اهداف ولایت سینا در سراسر این شبه جزیره موافقت کرده است.

وبگاه صهیونیستی "واللا" نیز اواخر هفتۀ گذشته، به نقل از منبع بلندپایۀ نظامی در ارتش رژیم صهیونیستی، خبر داد که این رژیم، از ناتوانی ارتش مصر در مقابله با تروریست های سینا نگران است.

به گفتۀ این منبع، ارتش رژیم صهیونیستی، تدابیری گسترده به کار بست و رزمایش های نظامی متعددی در طول مرزهای فلسطین اشغالی با مصر برگزار کرد تا برای مقابله با هرگونه عملیات تروریست های ولایت سینا آمادگی داشته باشد.

205-9

پربیننده ترین خبرها