کشته شدن نظامیان اماراتی و مزدوران سعودی دریمن

کشته شدن نظامیان اماراتی و مزدوران سعودی دریمن
دوشنبه 15 شهريور 1395 - 22:57

درجریان عملیات ارتش یمن و کمیته های مردمی برای ناکام گذاشتن تحرک عناصر مزدور سعودی برای رفتن به منطقه صرواح در استان مأرب دو نظامی اماراتی و دست کم 50 نفر از عناصر متجاوز سعودی کشته و یا مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از " المسیره نت" ، یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد نیروهای قهرمان ارتش و کمیته های مردمی با یاری خداوند توانستند تلاش عناصر متجاوز و مزدورانشان را برای رفتن به منطقه الربیعه در  صرواح ناکام بگذارند که بر اثرآن دو نظامی اماراتی کشته و 50 نفر از نیروهای مزدور کشته و یا مجروح شدند.

منبع یاد شده افزود که با وجود حمایت هوایی گسترده جنگنده های ائتلاف متجاوز از نیروهای سعودی و مزدوران آنها که از صبح امروز بیش از 14 بار به منطقه صرواح حمله کردند، حمله متجاوزان ناکام ماند.

منبع یاد شده همچنین اعلام کرد که چندین خودروی نظامی وابسته به مزدوران متجاوز در جریان تلاش آنان برای حرکت به سمت منطقه " صرواح " منهدم شد.

درهمین ارتباط، دو نفر از عناصر مزدور متجاور در حمله به محل تجمع آنان در استان الضالع کشته و 5 نفر دیگر مجروح شدند.

یک منبع نظامی به المسیره نت گفت که نیروی توپخانه ارتش یمن و کمیته های مردمی به یکی از مواضع گروه های مسلح درالقهره در منطقه مریس واقع درالضالع حمله کردند که بر اثر آن، دو نفر کشته و 5 نفر مجروح شدند.

نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی روز سه شنبه گذشته یک خودروی وابسته به مزدوران متجاوز را درمنطقه الرحبه در مریس منهدم کردند که درنتیجه همه سرنشینان آن کشته شدند.

این حوادث درراستای تلفات و خسارت هایی است که عناصر مزدور و متجاوز سعودی روزانه در جبهه های مختلف درگیری در یمن متحمل آن می شوند.

215-9

پربیننده ترین خبرها