پاسخ مردم دیرالزور به سلاخی‌های داعش در عید قربان

جمعه 26 شهريور 1395 - 09:07

مردم دیرالزور در واکنش به جنایت داعش در عیدقربان، شماری از عناصر این گروه تروریستی را از پا درآوردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مردم منطقه التبنی در استان دیرالزور (شرق سوریه) با کُشتن 17 تروریست داعش، انتقام خود را از این گروه تکفیری گرفتند.
داعش روز عید قربان 19 نفر از مردم دیرالزور را در یک کشتارگاه سربرید.
داعش برای توجیه سربریدن این شهروندان سوری، آنها را به جاسوسی متهم کرد.

این نوزده نفر از پاهای خود آویزان شده بودند و عناصر داعش آنان را مانند گوسفند سربریدند.
یکی از این هفده تروریست داعشی که به دست مردم دیرالزور به هلاکت رسید، در فیلم سربریدن مردم در کشتارگاه به عوامل تحت امرش دستور سربریدن را می داد. 
خبر دیگر اینکه حملات خمپاره ای داعش به مناطق الجوره و القصور در شهر دیرالزور 7 شهید و  مجروح برجای گذاشت .
گروه های تروریستی همچنین آتش بس را که 2 روز دیگر تمدید شد ، همچنان نقض می کنند و به تازگی به مواضع ارتش در منطقه الراموسه ، مجتمع دانشکده های نظامی و بزرگراه کاستلو در شهر حلب و منطقه رویسه در حومه شمالی شهر لاذقیه حمله کردند. 
ستاد کل نیروهای مسلح روسیه با پخش فیلمی مستند اعلام کرد که گروه های تروریستی در 2 روز گذشته 60 بار آتش بس را نقض کردند .
مرکز دیده بان حقوق بشر سوریه که وابسته به مخالفان خارج نشین است ، نیز اعلام کرد که نَه ارتش و نَه گروه های تروریستی از بزرگراه کاستلو – مسیر اصلی انتقال کمک ها به حلب – عقب نشینی نکرده اند زیرا ارتش اعلام می کند که تا زمانی که گروه های تروریستی از اطراف این بزرگراه دور نشوند ، عقب نشینی نخواهد کرد.
استفان دی میستورا نماینده سازمان ملل در سوریه دولت دمشق را به جلوگیری از رساندن کمک ها به حلب متهم می کند ولی سرکرده یک گروه تروریستی که از نظر آمریکا گروهی میانه رو است ، اذعان کرد که کمک ها روز جمعه (16 سپتامبر) پس از عقب نشینی تروریست ها از اطراف بزرگراه کاستلو به شهر حلب منتقل خواهد شد .

214

پربیننده ترین خبرها