عراق: شورای همکاری سفسطه بافی می‌کند

عراق: شورای همکاری سفسطه بافی می‌کند
پنج‌شنبه 1 مهر 1395 - 09:18

سخنگوی وزارت امور خارجه عراق "سفسطه بافی‌های" مطرح شده در بیانیه نشست اخیر وزیران خارجه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس علیه عراق را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "احمد جمال" در بیانیه‌ای اعلام کرد: وزارت امور خارجه عراق سفسطه بافی های بیانیه وزیران خارجه شورای همکاری در بند مربوط به عراق را محکوم می کند. این سفسطه بافی ها بیانگر تداوم کوته نظری واضح درقبال حقایق موجود در داخل عراق و دور شدن از برخورد واقع گرایانه و منطقی با این حقایق است.
این سخنگو تاکید کرد: اگر نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) نبودند، گروه تروریستی داعش امروز در تعداد زیادی از کشورها حضور داشت؛ کشورهایی که نه تنها دلاوری‌های نیروهای الحشد الشعبی در مقابل تروریسم را انکار می‌کنند بلکه شمار زیادی از اتباع آنها عضو گروه های تروریستی و جنایتکار هستند.
وی بار دیگر تاکید کرد: هیچ خطری هیئت‌های دیپلماتیک و پرسنل آنها را در عراق تهدید نمی‌کند، و امنیت این هیئت‌ها و پرسنل جزئی از امنیت ملی عراق به شمار می‌رود، و ما امروز بیش از هر زمانی به وحدت صفوف جهان عرب برای مقابله با خطرهای مشترک و دوری گزیدن از اینگونه رفتارهای تحریک آمیز نیازمند هستیم.
6

پربیننده ترین خبرها