کشتار وحشیانه یمنی‌ها در حملات جنگنده‌های سعودی + ویدیو

پنج‌شنبه 1 مهر 1395 - 12:19

الحديدة (العالم)- جنگنده های متجاوز عربستان سعودی در الحدیده واقع در غرب یمن کشتار وحشتناکی به راه انداختند که در نتیجه آن دهها شهروند در این شهر شهید و زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جنگنده های عربستان در این حمله یک بازار شلوغ و خیمه عزاداری زنان و منازل مسکونی را مورد هدف قرار دادند و به دنبال آن بیمارستان های منطقه برای نجات جان دهها زخمی درخواست اهدای خون کردند.
این کشتار وحشتناک به پرونده سیاه آل سعود افزوده شد که طی آن یک محله مسکونی و یک بازار در الحدیده را بدون هیچ ترحم وشفقتی هدف قرار دادند.
بنابر این گزارش، پیکرهای سوخته و قطعه قطعه شده در زیر آوار خانه های ویران شده در حملات هوایی کورکورانه عربستان سعودی حکایت از جنایت جنگی آل سعود در یمن است به طوری که در زیر سقف برخی از این خانه ها اعضای چند خانواده به طور کامل دفن شده اند.
در این حملات برخی از شهروندان یمنی همه خانواده خود را از دست داده و تنها باقی مانده اند و چاره ای جز اندوه و واگذار کردن عقوبت این کارها به خداوند ندارند.
بیمارستان ها پس از پر شدن از زخمی ها از شهروندان خواستند تا برای نجات جان مجروحان خون اهدا کنند.
کودکان، زنان و غیر نظامیان بی گناه، قربانیان حملات هوایی مستمری هستند که بیانگر ددمنشی رژیم آل سعود و شکستش در رویارویی شرافتمندانه در برابر نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی در عرصه های نبرد است.
209 ـ 211

پربیننده ترین خبرها