آغاز عملیات سوریه در حلب با مشارکت بی‌سابقۀ روسیه

آغاز عملیات سوریه در حلب با مشارکت بی‌سابقۀ روسیه
جمعه 2 مهر 1395 - 16:57

یک منبع وابسته به ارتش سوریه گفت که حمله به مناطق تحت سیطرۀ گروه های مسلح در شهر حلب یک عملیات کامل است که شامل هجوم زمینی هم خواهد بود.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود که حملات هوایی و توپخانه ای برای مدتی ادامه خواهد یافت. او تأکید کرد شرایط ادامۀ این حملات به اوضاع صحنه های نبرد، تلفات انسانی و خسارات مادی تروریست ها بستگی دارد که فرماندهان میدانی آن را ارزیابی خواهند کرد.
پایگاه اینترنتی راشا تودی به نقل از این منبع گزارش داد که هر عملیات ابتدا با حملات هوایی و توپخانه ای آغاز می شود، سپس بر اساس نتایج و تاثیر آن نیروی زمینی وارد صحنه نبرد می شود.
ارتش سوریه شب گذشته با اعلام آغاز عملیاتش در شرق حلب از مردم خواست به مواضع گروه های معارض نزدیک نشوند تا آسیبی به آنان وارد نشود.   
نهاد موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه، وابسته به مخالفان، نیز گفت که نیروهای سوریه با همکاری بی سابقه نیروهای روس حمله ای را علیه تروریست ها در محله های شرق حلب آغاز کرده اند.
این نهاد با اشاره به مشارک بی سابقه نیروی هوایی روسیه در این عملیات گفت که از چهارشنبه بیشتر از 100 حمله هوایی به مواضع تروریست ها به ویژه در محله های السکری، الشیخ سعید و اطراف العامریه انجام داده اند.  
دیدبان وابسته به مخالفان یادآور شد که ارتش سوریه توانست با تامین امنیت الراموسه – العامریه به طرف محله های السکری و الشیخ سعید پیشروی کند. 
206
 

پربیننده ترین خبرها