تظاهرات مردم بحرین برای پایداری در مقابل رژیم

تظاهرات مردم بحرین برای پایداری در مقابل رژیم
پنج‌شنبه 8 مهر 1395 - 11:12

اعتراض های گسترده مردم بحرین به اقدام های رژیم آل خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم و محاصره منطقه الدراز طی صد روز گذشته، همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مردم بحرین در این هفته با برپایی تظاهرات متعدد در شهرها و مناطق مختلف بر پایداری و ادامه جنبش خود تاکید کردند.

به گزارش پایگاه منامه پست،  در این تظاهرات مردم به دعوت ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه و علی رغم محاصره امنیتی رژیم، در شهرها و مناطق به مخالفت به فعالیت های ضد حقوق بشری رژیم حاکم بر بحرین پرداختند.

مردم بحرین که به مناسبت صدمین روز محاصره منطقه الدراز در تظاهراتی با عنوان (خداوند شما را ثابت قدم گرداند) و در حمایت از تحصن کنندگان منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم شرکت کرده بودند، با در دست داشتن عکسهای شیخ، خواهان پایان محاکمه های ظالمانه و محاصره ساکنان الدراز و پایان ستم های قومی و هدف قرار دادن علما و روحانیون شدند.

مناطق المعامیر،الدراز، ستره ، شهرکان و المقشع شاهد این تظاهرات بود ساکنان منطقه المرخ نیز با ابراز همبستگی، مخالفت خود را با  لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم اعلام کردند.

مزدوران و شبه نظامیان رژیم منامه با پرتاب گلوله های حاوی گازاشک آور و گازهای سمی تلاش کردند صفوف تظاهرکنندگان مسالمت جو در المعامیر را متفرق کنند.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه نیز با استقبال از حضور گروههای تحصن کننده در میدان الفداء، تاکید کرد که گروههای وفادار به دین و ارزشها و وطن با تصمیم خردمندانه خود در دفاع از شیخ عیسی قاسم سمبل اسلام و ملی گرایی بحرین، متحد باقی خواهند ماند.

این ائتلاف با صدور بیانیه ای بر باقی ماندن تحصن کنندگان در میدان الوفاء تا پایان یافتن فشارهای رژیم آل خلیفه به رهبر شیعیان آن کشور تاکید کرد.

217-9

پربیننده ترین خبرها