دردسر تازه ترامپ با افشای تقلب مالیاتی

دردسر تازه ترامپ با افشای تقلب مالیاتی
يکشنبه 11 مهر 1395 - 17:35

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا گزارش داد که دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه از سال 1995 میلادی مالیات نداده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این روزنامه که طرفدار هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات است، خاطرنشان کرد که ترامپ از آن سال زیان مالی خود را به ارزش 916 میلیون دلار اعلام کرد که این امر باعث شد به شکل قانونی بتواند حدود 20 سال از پرداخت مالیات فرار کند. 

در حالی که بیش از ۳۰ روز به موعد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باقی است، روزنامه نیویورک تایمز با دستیابی به جزئیات سوابق مالیاتی ترامپ نوشت: ترامپ 21 سال قبل مدعی شده بود 916 میلیون دلار متضرر شده است و این می‌تواند بدان معنا باشد که او از این راه برای معافیت مالیاتی به مدت دستکم 20 سال برخوردار شده باشد.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک عربی گزارش داد که این زیان به خاطر سوء مدیریت سه کازینوی وی در آتلانتیک سیتی، بدشانسی در زمینه شرکت هواپیمایی و خرید هتل پلازا در منهتن بوده است.
روزنامه آمریکایی یادآوری کرد که اعلام این مبلغ از زیان کافی بوده که وی در مدت 18 سال تا سال 2013 سالانه بیشتر از 50 میلیون دلار از بابت فرار مالیاتی درآمد داشته باشد.   
206 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها