بازداشت افسر فلسطینی بخاطر انتقاد از ابومازن

بازداشت افسر فلسطینی بخاطر انتقاد از ابومازن
دوشنبه 12 مهر 1395 - 13:18

تشکیلات خودگردان فلسطین یک افسر ارشد را که از حضور محمود عباس (ابومازن) در مراسم دفن شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی انتقاد کرده بود، بازداشت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نوشته مطبوعات فلسطینی، دستگاههای تشکیلات خودگردان فلسطین اسامه منصور سرگرد واحد ارتباط نظامی را در پی ارسال نامه و انتقاد از تسلیت محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان به مناسبت مرگ شیمون پرز بازداشت کردند.

نیروهای تشکیلات خودگردان خانه اسامه منصور را در طولکرم بعد از بازداشت وی، به هم ریختند. مسؤولان امنیتی رام الله دلیلی برای بازداشت اسامه منصور ارائه نکردند.

وی یک روز قبل از این که بازداشت شود، به علت ارسال این نامه، از کار معلق شده بود.  

اسامه منصور گفت با وجود این که به محمود عباس توهین نکرده است، تصمیم تشکیلات خودگردان را درباره معلق شدن از کار می پذیرد.

اقدام اسامه منصور به شدت مورد استقبال فعالان فلسطینی قرار گرفت و آن ها از تشکیلات خودگردان خواستند او را آزاد کند.

اسامه منصور در آستانه سفر محمود عباس به تل آویو برای شرکت در مراسم تشییع جنازه شیمون پرز نامه ای برای وی ارسال کرد و گفت پرز بنیانگذار شهرک سازی است که تو خواستار توقف آن هستی، اقدامات او باعث ادامه درد و رنج و مشکلات فلسطینی ها شده است .. در هر حال چه او تروریست باشد یا نباشد .. چه با کشتار اردوگاه جنین و کشتار نابلس و کشتار قانا ارتباط داشته یا نه ... او کیست که می خواهی در تشییع جنازه اش شرکت کنی در حالی که بیشتر مردم فلسطین با این اقدام مخالفند.

وی افزود تا زمانی که رژیم اشغالگر به سیاست ظالمانه و خصمانه خود علیه ملت فلسطین ادامه می دهد، نباید روابط شخصی و دوستانه با آن وجود داشته باشد.

204 ـ 211

پربیننده ترین خبرها