معرفی معشوق شهادت‌طلب فلسطینی در فیس بوک+ عکس

معرفی معشوق شهادت‌طلب فلسطینی در فیس بوک+ عکس
يکشنبه 18 مهر 1395 - 16:42

شهادت طلب فلسطینی، در آخرین پُست فیس بوکی خود پیش از شهادت، معشوق خود را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مصباح صبیح ابوالعز" در آخرین پُستِ صفحۀ فیس بوکش، وصیت نامه اش را منتشر کرد و نوشت: «چقدر دلتنگِ مسجد الاقصی هستم... آرزو می کردم آخرین چیزی که می بینم و می بوسم و خاکش را به دیده می کشم، مسجد الاقصی باشد... آرزو داشتم خاک مسجد الاقصی را ببوسم و بر آن نماز بگزارم، اما ظالمان، ستمگرانه، جلوی مرا گرفتند. هیچ گاه بیش از تو، کسی را دوست نخواهم داشت و بیش از تو دلتنگ هیچ کسی نخواهم شد».

وی با یادآوری قرار قضایی صادر شده در حقش از دادگاه رژیم اشغالگر قدس، به تبعید شدن از قدس و مسجد الاقصی اشاره کرد و نوشت: «هرچند آن ها، کینه توزانه و طغیانگرانه مرا به زندان انداختند تا مرا از تو دور سازند، اما عشق من به تو روزافزون شد.. آن ها مرا به 4 ماه دوری از تو محکوم کردند اما من گفتم: "به خدا که این مدت، مجازات کمی است، تمام عمر و زندگی و اموالم فدای تو ای مسجد الاقصی". تنم از تو دور بود اما جان و دل و دیده ام همواره به تو بسته بود و تو را رها و فراموش نکردم، چرا که تو برترین معشوق و عشق ابدی من هستی تا زمانی که جان از تنم رها شود».

ابوالعز در پایان وصیت نامه اش، سفارشی به مسلمانان کرد: «مسجد الاقصی امانتی به گردن شماست. آن را رها نکنید».

مصباح ابوالعز، به دستور دادگاه رژیم صهیونیستی به 4 ماه دوری از قدس و مسجد الاقصی محکوم شده بود و زمانی که از او خواسته شد خود را به پلیس معرفی کند، از فرصت استفاده کرد و صبح امروز صهیونیست ها را به رگبار بست. در این عملیات شهادت طلبانه، 2 تن را کشته 8 تن را زخمی شدند.

مصباح، از شاخص ترین مدافعان مسجد الاقصی به شمار می رفت که پیش از این، به سبب درگیری با شهرک نشینان صهیونیستی که وارد مسجد الاقصی شده بودند، به زندان افتاده بود.

205

 

پربیننده ترین خبرها