رابطه با 48 زن، اعدام آنان با کمک داعش و فرار به ترکیه

رابطه با 48 زن، اعدام آنان با کمک داعش و فرار به ترکیه
دوشنبه 19 مهر 1395 - 13:09

بنيان گذار صفحۀ فیس بوکی «عین الموصل» از رفت و آمد آزادانۀ شماری از خطرناک ترین عناصر داعش، از جمله ماموران اعدام زنان، به شهر غازی عینتاب ترکیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، بنیان گذار صفحۀ «عین الموصل» در فیس بوک به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه در عراق گفت، «محمد حمره» یکی از خطرناک ترین عناصر داعش است که از بیم پیش روی نیروهای عراقی، از موصل به ترکیه گریخته است.

او در این باره گفت: «محمد به دلیل رفت و آمد به فاحشه خانه ها شناخته می شد. پس از اشغال موصل به دست داعش، برای آنکه هرگونه شائبه ای را علیه خود از بین ببرد، اطلاعات زنانی را که پیش از سیطرۀ داعش بر موصل با آنان ارتباط نامشروع داشت، به این گروه داد».
این منبع عراقی افزود محمد حمره مسئول دستگیری 48 تن از زنانی است که پس از اشغال موصل، به دست داعش با اتهام زنا اعدام شدند.
بنیان گذار صفحۀ «عین الموصل»، در ادامه، گفت برخی از عناصر داعشی حاضر در ترکیه مجریان احکام اعدام داعش در حق زنان، شهروندان و نظامیان هستند. سه تن از کسانی که برخی افراد را با اتهام همجنس گرایی از بالای مکان های مرتفع به پایین پرتاب کرده بودند نیز اکنون در ترکیه هستند.
یکی دیگر از مهم ترین و خطرناک ترین عناصر داعش که پیش تر به ترکیه رفت و آمد داشته اند، فراس مسعود (27 ساله) است که از مسئولان پلیس دینی داعش است. او یکی از دو مجسمۀ گاو آشوری، با قدمت 7000 سال، را نیز خرد کرده است.
منابع عراقی چندی پیش به اسپوتنیک گفته بودند که فراس نیز مانند بسیاری دیگر از فرماندهان و نیروهای داعش، پس از مجروحیت شدید در حملات هوایی ائتلاف بین المللی و نیروهای عراقی به موصل، برای درمان به ترکیه منتقل شده بود.


 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها